Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Har (2) Xbox360 og en PS3. Ingen av delene blir brukt noe særlig nå i høst, dessverre. Dårlig nett der jeg bor så blir ikke så frista til å spille. Spilte mye BF og CoD, og Forza etc... PS3 kjøpte jeg kun for GT5, som sugde lut, så den samler støv. Prøvde å se om det hjalp å gjøre den bedre, men den var like dårlig etterpå dessverre.

248617_10150662807630354_899805353_19161502_14569_a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FM11 er det eneste spillet jeg spiller!

Men jeg har en PS3 under TVen som aldri blir spilt på. Synes Fallout 3 og Heavy Rain var fete spill. Ellers har jeg Borderlands, Mirror's Edge, Colin McRae Dirt, God of War 3 og Little Big Planet og synes de var skuffende alle sammen.

Kom det ikke et spill som heter L.A. Noir eller noe for litt siden? Noen som har testet det? Mener å huske at det var i samme sjanger som Heavy Rain. Skulle gjerne kjøpt et nytt spill snart!

L.A Noir har sjarm, men blir litt ensformig. Får du det til en kurant pris anbefales det :)

Noen andre av dere med Xbox som spilte Alan Wake? Sykeste spillet noen gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte WOW (World of Warcraft) i lang tid! Det er faktisk kjempegøy :blush:, men når du kommer på max. level og skal spille sammen med andre "hard core"-spillere, da syntes jeg all moro'a forsvant. De hakker på deg som en hakkespett på en trestamme, for du er aldri god nok til noe. Så karrieren min stoppet da jeg hadde fått et par "characters" opp til ganske høye leveler (noen til max)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom det ikke et spill som heter L.A. Noir eller noe for litt siden? Noen som har testet det? Mener å huske at det var i samme sjanger som Heavy Rain. Skulle gjerne kjøpt et nytt spill snart!

LA Noir var fantastisk når man først begynte å spille det, ansiktsanimasjonene i seg selv var revolusjonerende. Men som det er blitt nevnt tidligere så ble det litt ensformig etterhvert. Men jeg liker det veldig godt og når jeg har tid skal alle DLCene spilles igjennom. Jeg likte også Heavy rain og dette er på en måte i samme bane, bare at du ikke trenger å barbere deg og den type dill.

Noen andre av dere med Xbox som spilte Alan Wake? Sykeste spillet noen gang...

Alan Wake hadde en utrolig atmosfære og det ranker høyt på min liste over anbefalte spill.

Jeg spilte WOW (World of Warcraft) i lang tid! Det er faktisk kjempegøy :blush:, men når du kommer på max. level og skal spille sammen med andre "hard core"-spillere, da syntes jeg all moro'a forsvant. De hakker på deg som en hakkespett på en trestamme, for du er aldri god nok til noe. Så karrieren min stoppet da jeg hadde fått et par "characters" opp til ganske høye leveler (noen til max)...

Jeg spillte og WoW i en årrekke og hadde utrolig mye gøy med det. Spillte fra release og har fått med meg alle expansionene, men ble tilslutt lei raiding og de syke kravene fra folk man spiller med. Så jeg har en max level character men jeg spiller bare for questing sin del når det kommer noe nytt, det syns jeg fremdeles er moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spilte WOW (World of Warcraft) i lang tid! Det er faktisk kjempegøy :blush:, men når du kommer på max. level og skal spille sammen med andre "hard core"-spillere, da syntes jeg all moro'a forsvant. De hakker på deg som en hakkespett på en trestamme, for du er aldri god nok til noe. Så karrieren min stoppet da jeg hadde fått et par "characters" opp til ganske høye leveler (noen til max)...

Haha, det er noe utrolig søtt med jenter som spiller WOW. Jeg spilte selv WOW, men for min del var det levlinga som var gøy og jeg endte derfor med å selge accounten etter å ha fått 1-2 characters til max level. Har gjort dette 3 ganger nå og "tjent" totalt 7000,- på det (tar ikke med det jeg har brukt på spillet da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte WOW (World of Warcraft) i lang tid! Det er faktisk kjempegøy :blush:, men når du kommer på max. level og skal spille sammen med andre "hard core"-spillere, da syntes jeg all moro'a forsvant. De hakker på deg som en hakkespett på en trestamme, for du er aldri god nok til noe. Så karrieren min stoppet da jeg hadde fått et par "characters" opp til ganske høye leveler (noen til max)...

Du spilte med feil folk ;)

Jeg spiller i en stor casual guild, og sliter av og til med å forklare venner av meg at nei, ikke alle som spiller wow er like blodseriøse som den typen du beskriver. Har spilt wow siden release omtrent (dvs siden våren 2005), men i likhet med Roger så liker jeg levling best, characters ligger gjerne bare og råtner når de blir høy lvl.

Jeg elsker også city building, helst historisk, som Caesar, men moderne, som SimCity er også bra. Og Civilzation, selvfølgelig. Age of Empires. Og rollespill, gjerne basert på dungeons og dragons (jeg spiller d&d med papir og blyant også, for ekstra nerdepoeng), som Baldur's Gate og Neverwinter Nights.

De aller fleste bygge-, rolle- eller strategispill med historisk eller fantasy-preg, altså. Alt på pc, jeg er ei pc-jente. Driver kun innimellom litt avslappet Wii- eller Playstation-spilling, Zelda, Mario etc.

Ikke at jeg har tid til noe som helst av dette mens jeg er lærerstudent i praksis, og bruker all min våkne tid på matte for åttendeklassinger. Men det er jo snart juleferie! ;)

Personlig så gruer jeg meg litt til FM2012 kommer i morra. Det pleier nemlig å være mannen i huset som lager middag hos oss, men det spørs om han har tid til denslags framover :p

Edit: Og Tycoon-spill, av alle mulig gode og dårlige varianter. Jeg har et usunt forhold til tycoon-spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FM11 er det eneste spillet jeg spiller!

Men jeg har en PS3 under TVen som aldri blir spilt på. Synes Fallout 3 og Heavy Rain var fete spill. Ellers har jeg Borderlands, Mirror's Edge, Colin McRae Dirt, God of War 3 og Little Big Planet og synes de var skuffende alle sammen.

Kom det ikke et spill som heter L.A. Noir eller noe for litt siden? Noen som har testet det? Mener å huske at det var i samme sjanger som Heavy Rain. Skulle gjerne kjøpt et nytt spill snart!

Gleder meg til imorgen når fm12 kommer ut!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sykt til neste Assasins Creed! kommer akkuratt når jeg har siste ferie uke, så da blir det hardcore gaming før jeg må tilbake til arbeidslivets mas å tjas...

Ellers så er det COD/GT/Forza å den typen spill det går i, har både 360 å PS3 som står her så varierer litt...

Ble også stort fan av InFamouse! å tok ikke lange tiden å springe igjennom 2'ern.

Digger sånne spill hvor man kan ha litt freemode å bare springe rundt å gjøre dævelskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du spilte med feil folk ;)

Jeg spiller i en stor casual guild, og sliter av og til med å forklare venner av meg at nei, ikke alle som spiller wow er like blodseriøse som den typen du beskriver. Har spilt wow siden release omtrent (dvs siden våren 2005), men i likhet med Roger så liker jeg levling best, characters ligger gjerne bare og råtner når de blir høy lvl.

Jeg elsker også city building, helst historisk, som Caesar, men moderne, som SimCity er også bra. Og Civilzation, selvfølgelig. Age of Empires. Og rollespill, gjerne basert på dungeons og dragons (jeg spiller d&d med papir og blyant også, for ekstra nerdepoeng), som Baldur's Gate og Neverwinter Nights.

De aller fleste bygge-, rolle- eller strategispill med historisk eller fantasy-preg, altså. Alt på pc, jeg er ei pc-jente. Driver kun innimellom litt avslappet Wii- eller Playstation-spilling, Zelda, Mario etc.

Ikke at jeg har tid til noe som helst av dette mens jeg er lærerstudent i praksis, og bruker all min våkne tid på matte for åttendeklassinger. Men det er jo snart juleferie! ;)

Personlig så gruer jeg meg litt til FM2012 kommer i morra. Det pleier nemlig å være mannen i huset som lager middag hos oss, men det spørs om han har tid til denslags framover :p

Edit: Og Tycoon-spill, av alle mulig gode og dårlige varianter. Jeg har et usunt forhold til tycoon-spill.

Ja desverre var det få folk jeg kunne spille skikkelig med! Skulle også ønske jeg kjente flere IRL, for da kan man faktisk være sosial og usosial samtidig! hehe

Ellers er jeg veldig enig, jeg syntes absolutt levlingen er det morsomste. Å gjøre "quests" og løpe rundt alene i den gigantiske verdenen som WOW faktisk er, er bare helt fantastisk! Første gangen jeg prøvde det, fikk jeg nærmest grøssninger når jeg oppdaget nye områder! Jeg liker veldig godt den type grafikk/design man har på verdenen i WOW. Den er levende, fargerik og detaljert. Ja, jeg må faktisk si at jeg savner å sitte foran pc'n i tussmørke, og løpe rundt i min egen verden. MEN, det tar for mye tid, og ødelegger faktisk en del av det virkelige, sosiale livet - i hvert fall for min del. Hadde jeg hatt flere venner som spilte det, så kunne jeg kanskje tatt opp "karrieren", men det er ikke tilfellet, så da forblir nok kontoen min "frosset"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...