Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

men etter nærmere ettertanke så får jeg vente te 4ern kommer :p kjedelig og kjøpe ny maskin åsså ern utdatert før jeg rekker og kjede meg :D

Utdatert og utdatert... du har jo et massivt spillbibliotek å velge mellom, samtidig som alle disse fantastiske spillene ikke vil være tilgjengelige til PS4 ;) (før Sony eventuelt får spillstreaming gjennom Gaikai opp å gå på en eller annen måte i Europa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke typen som er så opphengt i kvalitet, og med mindre de buggene kommer til å påvirke spillopplevelsen min så bryr jeg meg ikke så mye. Rager om det ikke går finfint å spille.

Men probleme som oppstår/kan oppstå, kan vel patches med senere oppdateringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke typen som er så opphengt i kvalitet, og med mindre de buggene kommer til å påvirke spillopplevelsen min så bryr jeg meg ikke så mye. Rager om det ikke går finfint å spille.

Men probleme som oppstår/kan oppstå, kan vel patches med senere oppdateringer?

Mulig det kan ordnes med en patch etterhvert (uten at jeg sånn på stående fot vet hva de kan gjøre for å korrigere det), men det er jo samme problemet som oppstår om en installerer 'play'-disken til X360. Normalt skal spille laste ressurser fra både harddisk og BD/DVD-drev, men ved den digitale versjonen blir datastrømmen forståelig nok begrenset til harddisk.

Samme mengde data som skal gjennom en mindre kanal, og du får da problemer med strømming av objekter gjennom pop-ups.

Det verste med denne saken er jo at spillet koster MER fra PSN, som betyr at du betaler mer for en dårligere opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det kan ordnes med en patch etterhvert (uten at jeg sånn på stående fot vet hva de kan gjøre for å korrigere det), men det er jo samme problemet som oppstår om en installerer 'play'-disken til X360. Normalt skal spille laste ressurser fra både harddisk og BD/DVD-drev, men ved den digitale versjonen blir datastrømmen forståelig nok begrenset til harddisk.

Samme mengde data som skal gjennom en mindre kanal, og du får da problemer med strømming av objekter gjennom pop-ups.

nedtuuur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor jeg alltid kjøper spillet fysisk. Synes det er litt av morroa også da :cool: Å åpne opp og se på det :rolleyes: Nerd ja :woot:

Tror jeg kommer til å kjøpe spill fysisk helt til det kommer noen fordeler ved å kjøpe digitalt.

Eneste ulempen er at en må bytte disk når en skal spille noe annet, noe jeg ikke skjønner er et problem engang.

Fordeler ved fysisk media over digitalt:

- En står fritt til å selge/låne bort kopien sin.

- Billigere.

- I tilfellet med f.eks. GTAV helt problemfritt.

- Manual følger med.

- Spillet er ditt helt til du velger å gjøre noe annet med det. Digitale kopier er ditt, på selgers premisser, helt til de finner ut at det ikke er verdt å ha det tilgjengelig lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rimelig surt at de ikke lanserte PC versjon samtidig. Det ser bra ut på 360 og jeg har det knallgøy. Men tenk hvordan det kunne ha vært på PC eller nextgen. Det er så mye antialiasing på gang at det er helt villt.

Er veldig fristet til å vente på en sannsynlig PS4-versjon hvertfall.

For min del er spill av typen GTA og Just Cause mer sofagaming enn det å sitte foran pc'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp brukt for masse penger på å oppgradere den 7 år gamle traveren (beholde chassis og psu kan vel kalles mer som helt ny)

Sitter litt for tida med å fullføre splinter cell blackcell, og payday2.

Har forøvrig både xbox360 og ps3, leker med tanken om å bare bli kvitt begge 2 og anskaffe ps4. av den enkle grunn at jeg bruker ps3en kun til blåstråle og netflix, og xbox til pynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...