Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Jeg ble ferdig med main storyen på Gta V på søndag, og ingenting av det i videoen opplevde jeg.

Muligens det bare er enkelttilfeller, eller at de er så små at man ikke merker det en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

noen som har fått spilt Saints Row 4 enda? Fortsatt litt usikker på om det er verdt pengene da mange mener at det egentlig bare kunne like gjerne vært en add-on istedet for ett helt nytt spill.. Saints Row 3 var derimot en drøm og spille :D

Har spilt igjennom det

Saints Row 4 gir deg ikke den samme goodfeelingen som i 3ern. Men for all del et morsomt spill, men ettersom du er i samme by, med samme layout(bare nå med aliens) gjør at mange synes det virker som en add-on. Konseptet i seg selv med superkrefter er morsomt og det er plenty å finne på rundt om i byen.

Dessverre(faktisk) så får du superkreftene ganske så tidlig i spillet og spillet blir ikke vanskelig i det hele tatt. Bilene blir ubrukelige og du forflytter deg raskere med superkreftene enn om du skulle brukt fly. Dette trekker litt ned, men superkreftene i seg selv er veldig stilige. For ikke å snakke om våpnene, som er helt kokko bra i forhold til 3ern.

Alt i alt blir det den klassiske historien at USA blir angrepet av aliens og noen få må redde verden. Morsomt spill hvis du likte 3ern. Kontrollene er de samme sånn ca og det meste virker kjent.

God underholdning, ikke helt perfekt, men vil si 4/6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt igjennom det

Saints Row 4 gir deg ikke den samme goodfeelingen som i 3ern. Men for all del et morsomt spill, men ettersom du er i samme by, med samme layout(bare nå med aliens) gjør at mange synes det virker som en add-on. Konseptet i seg selv med superkrefter er morsomt og det er plenty å finne på rundt om i byen.

Dessverre(faktisk) så får du superkreftene ganske så tidlig i spillet og spillet blir ikke vanskelig i det hele tatt. Bilene blir ubrukelige og du forflytter deg raskere med superkreftene enn om du skulle brukt fly. Dette trekker litt ned, men superkreftene i seg selv er veldig stilige. For ikke å snakke om våpnene, som er helt kokko bra i forhold til 3ern.

Alt i alt blir det den klassiske historien at USA blir angrepet av aliens og noen få må redde verden. Morsomt spill hvis du likte 3ern. Kontrollene er de samme sånn ca og det meste virker kjent.

God underholdning, ikke helt perfekt, men vil si 4/6

grundig og godt svar det her! Tror jeg da midlertidig konkluderer med at jeg venter med å kjøpe det til prisen begynner å gå litt ned :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho Lee Fuk. Romkameraten min kjøpte GTA V i går da han fikk lønn. Hadde sittet og sett på han spille i et par timer, roamet og cheatet og bare kuka rundt som man gjør i GTA, og når han la seg skulle jeg bare "teste en mission eller to" klokka 22:30.....

....... Klokka 07:15 slepte jeg meg inn på rommet og fikk et par timer shuteye før jobb kl. 12. SWEET JESUS FOR ET SPILL!

SuperStock_4268R-3843.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte GTA 5 dagen etter selve kveldslanseringen og fullførte hele story (hoved missionsene) på 40 timer med litt ekstra tid brukt på andre events. Så jeg rakk å gjøre ferdig det før online kom ut. Har testet online selv men må si det er så utrolig irriterende at det er så mange ulike bugs med online versjonen. Det verste må vel være det at dine characters blir slettet. Har mistet minst 4 stk så langt. Håper virkelig de får oppgradert både hastighesten og mengden med servere de samt de gjør noe med at dine chars plutselig forsvinner.

Noen her som spiller på PS3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Halo, Gears of War og Army of two er ganske morsomme coop spill, er i alle fall mine favoritter.

Halo og Gears of War er knall spill. Syntes de nesten er morsomst coop. Army of Two har jeg ikke testet, for legge den i listen min!

Selv, så har jeg hatt mye glede av Sniper Elite - Nazi Zombie Army (til tross for tilttelen), Left for Dead, War of the North, Operation Flashpoint og Borderlands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen favoritt coop spill? Til PC, Xbox, PS3

Her er mine fav coop games for PC/Xbox360/PS3:

* Halo

* Diablo 2

* Killing Floor

* Army of Two

* Alien Swarm

* Gears of War

* Borderlands (både 1 og 2)

* Pay Day (både 1 og 2)* Left For Dead (både 1 og 2)

* Call Of Duty - zombie mode er syk fun eventuelt bare å ta story-mode med en venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...