Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anbefaler alle å spille The Stanley Parable! Fantastisk bra, om du er usikker så last ned demoen. Du finner raskt ut om det er noe for deg.

Ellers sitter jeg å teller sekundene til Batman: Arkham Origins kommer på fredag!

Leste akkurat en annmeldelse om det, innovativt! Og antar du må spille det for å skjønne hva spillet EGENTLIG går ut på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryr meg ikke! Battlefiledmoments! er du på 360? because so am I.. Vi burde teame opp og eie..

Nei, denne gangen kjøpte jeg det faktisk kun til PS3 (satser på å oppgradere til PS4 etterhvert, og man kan ikke flytte stats på kryss av plattformene ;) ) Men vurderer så smått helt bakerst i hode å kjøpe det til 360'en også :)

Prøvd Commander Mode? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, denne gangen kjøpte jeg det faktisk kun til PS3 (satser på å oppgradere til PS4 etterhvert, og man kan ikke flytte stats på kryss av plattformene ;) ) Men vurderer så smått helt bakerst i hode å kjøpe det til 360'en også :)

Prøvd Commander Mode? :)

Har ikke testet commander enda, skal gjøre det til helgen :) Har gått mest i Hardcore mode og recon så langt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] Har gått mest i Hardcore mode og recon så langt :D

This! Mitt største ankepunkt ved BF3 var at de hadde essensielt ødelagt Recon-klassen fra BF:BC2, men endelig har de fått boostet den nok til at den er brukandes ;) Carbine, Jingleballs & C4 :love:

Og Commander Mode... Vel, har du et problem med temperamentet tror jeg nok at du bør ligge unna det; tror ikke møblene dine og eventuell katt og samboer vil ha godt av det :roflmao:

Det kan utspille seg på en av to måter:

1) Laget ditt består av gode spillere som virkelig kan PTFO. De gjør det du sier, og de håver inn med poeng ved å nyte godene du som Commander kan gi dem. Runden ender for din del med oppimot 10k i poeng.

2) Laget ditt består av random pubs som tror de spiller en voksen versjon av CoD. Squadene er en ubrukelig salat, ingen gjør som du sier de skal gjøre og hele gamet består av en bisarr strategi mens man prøver å gjete Saturn 2-drevne sauer med ødelagt gyro og underutviklet pannelapp. Gamet ender med at du sitter igjen med 1/3 av poengene du kunne fått ved og faktisk vært med i gamet og du knuser kontrolleren i drittsinne :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

This! Mitt største ankepunkt ved BF3 var at de hadde essensielt ødelagt Recon-klassen fra BF:BC2, men endelig har de fått boostet den nok til at den er brukandes ;) Carbine, Jingleballs & C4 :love:

Og Commander Mode... Vel, har du et problem med temperamentet tror jeg nok at du bør ligge unna det; tror ikke møblene dine og eventuell katt og samboer vil ha godt av det :roflmao:

Det kan utspille seg på en av to måter:

1) Laget ditt består av gode spillere som virkelig kan PTFO. De gjør det du sier, og de håver inn med poeng ved å nyte godene du som Commander kan gi dem. Runden ender for din del med oppimot 10k i poeng.

2) Laget ditt består av random pubs som tror de spiller en voksen versjon av CoD. Squadene er en ubrukelig salat, ingen gjør som du sier de skal gjøre og hele gamet består av en bisarr strategi mens man prøver å gjete Saturn 2-drevne sauer med ødelagt gyro og underutviklet pannelapp. Gamet ender med at du sitter igjen med 1/3 av poengene du kunne fått ved og faktisk vært med i gamet og du knuser kontrolleren i drittsinne :p

haha! Føler at de to poengene lett også kan relateres til fotsoldatarbeidet også, bortsett fra at da kan du selv gå inn for å gjøre noe med det og er i mindre grad avhengig av andre for å få poengene dine haha! Hater når folk enten ikke skjønner klassen dem spiller, eller ikke skjønner seg på squad, squad spawn og viktigheten med å holde seg i livet balansert mot å få drept fienden. Å se Recon soldater som ikke targeter eller support som ikke legger ut ammo er EKSTREMT provoserende. Spesielt når du er Assault eller Engingeer og ar avhengig av begge deler. WHY YOU NOT GET IT NYBEGYNNERE?

Liker Recon-klassen som den er nå, liker også at support har c4 <- win! Jeg føler meg ikke like trygg i tanks i BF4 som i BF3. Dessuten er det jo pluss nå at f.eks jagerfly kommer med air-to-ground missile fra begynnelsen, gud vet hvor mange kjøretøy som har fått smake på den selv om det ikke er autolock, noe som igjen jeg føler et et pluss siden du må mestre flyet. Gjør det uansett litt enklere å få noen erfaringspoeng der.

Digger rett og slett spillet til tross for de feilene som er, og som jeg vet blir fikset på. Frysing er jo det største problemet, deretter at kjøretøy pluttselig stopper opp i et hakk eller at du kan gå deg fast i objekter haha.

PS: jeg har en hund som ligner på en katt, eller en rev om du vil. Uansett, det ER ikke en katt :p

Fack. Vil ha en ordentlig squad å spille med.. MEN ER JO INGEN SOM GAMER BF4 TIL PÅ KONSOLL. Og iallefall ikke til 360 goddamnit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

computing.gif

PC BITCH ! :D

Er hardt å være konsollhore :cautious: Den følelsen når du havner mellom to stoler når du ikke er så hardcore gamer at du bruker PC, men alikevel føler deg rimelig competetive og bare har tilgang til konsoll pga... tja. Livstilen som den er for øyeblikket, og ikke minst sambo og plass, og tid, og utdanning, og skole.

Kanskje greit med konsoll for meg haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hardt å være konsollhore :cautious: Den følelsen når du havner mellom to stoler når du ikke er så hardcore gamer at du bruker PC, men alikevel føler deg rimelig competetive og bare har tilgang til konsoll pga... tja. Livstilen som den er for øyeblikket, og ikke minst sambo og plass, og tid, og utdanning, og skole.

Kanskje greit med konsoll for meg haha.

Prioritere!

neida, ser den.. kinda.. men er ikke noe hardcore gamer akkurat her.. Har 2 kids (4år og 3mnd) kjerring.. Får tid til noen runder BF4 fordi :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioritere!

neida, ser den.. kinda.. men er ikke noe hardcore gamer akkurat her.. Har 2 kids (4år og 3mnd) kjerring.. Får tid til noen runder BF4 fordi :) hehe

En drøm. Jeg sliter med bare et par runder though, oh them battlefiled moments. Spesielt når du havnet på en squad full av 13åringer som har fått mikrofon i bursdagsgave, og ender opp med å gjøre all jobben selv mens du gir deg selv achivmenten "ONE MAN ARMY"

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En drøm. Jeg sliter med bare et par runder though, oh them battlefiled moments. Spesielt når du havnet på en squad full av 13åringer som har fått mikrofon i bursdagsgave, og ender opp med å gjøre all jobben selv mens du gir deg selv achivmenten "ONE MAN ARMY"

:rolleyes:

Vansklig med ett par runder bare ja.. D: hehe

Blir nok lett 4-5-6 runder

Men jeg gamer på jobb og så det går bra

oceaneering-millennium-rov-subsea.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...