Jump to content
Ultraboy

Spill

Recommended Posts

men begge spillene fungerer ved at man både går og sikter med de jævla stikkene... :p

Haha, skal innrømme at mus og tastatur føles mye mer naturlig ved FPS, men du blir skremmende fort vant til pinnene ;)

Pluss - en stor fordel da er at det eneste som skiller deg hardware-messig fra han i andre enden av siktet er sens på kontrolleren og ping. Ingen RazzzzrultraExtreme Gaming-mus med 40 makroknapper tillatt ;)

Fortsetter under...

Jeg hadde gått for PC av en grunn. 64spillere mot bare 24 på konsoll :(

" DICE’s upcoming Battlefield 4 has captured the attention of military shooter enthusiasts for a host of reasons, not the least of which is the game’s promise of 64-player multiplayer warfare running at a smooth 60 frames per second on PS4. "

" But more on that in a minute. BF4’s 64 player count means that the PS4 version is in full parity with the game’s PC counterpart "

http://blog.us.playstation.com/2013/08/22/hands-on-battlefield-4-on-ps4/

Den hadde jeg ikke fått med meg, samme med One?

Hadde blitt grådig overasket hvis ikke, siden PS4 og Xbone er så like hardwaremessig ;)

Hadde blitt grådig overasket hvis ikke, siden PS4 og Xbone er så like hardwaremessig ;)

Der røyk planene om å ikke skaffe seg One før på nyåret...

Annonse

Herregud så irritert jeg blir på BF4! Sitter her med skjermkort til 3000 og overklokka til døden og en prosessor overklokka til 4,4...

Kjøpte dette spesifikt for BF, men spillet er jo nærmest ødelagt. Enten er det Dircectx error, eller så crasher det ... Lengste jeg har spilt er vel 15 sekunder. Heldigvis ekstremt mange andre med samme problem, så det er ihvertfall ikke pcen!

De slapp det vel ut litt for tidlig..

Kan vel også fortelle om at når jeg skulle kjøpe BF4 på Origin så funket selvfølgelig ikke det heller (også et vanlig problem.). Så måtte vente til dagen etter.

Hittil har det bare vært negative opplevelser med BF4.

Annonse

Nicht gut, kræsjer en del til Xbox360 også,men ser jo at det blir småproblemer i forhold til hva du opplever ..

Det nye Rayman-spillet (Legends) er usaklig bra, og musikken er rett og slett episk. Har akkurat runde mobilutgaven av det: Fiesta Run, men anbefaler varmt Legends til PS3 (ikke testa på annen konsoll).

Siden min trustede wingman er ute og finner på noe jeg bare kan anta er mer fornuftig enn å sitte inn og game en fredags kveld, reiv jeg opp et lite lag med n00b-b00bs :nin:

post-29788-14440961874433_thumb.jpg

Herregud så irritert jeg blir på BF4! Sitter her med skjermkort til 3000 og overklokka til døden og en prosessor overklokka til 4,4...

Kjøpte dette spesifikt for BF, men spillet er jo nærmest ødelagt. Enten er det Dircectx error, eller så crasher det ... Lengste jeg har spilt er vel 15 sekunder. Heldigvis ekstremt mange andre med samme problem, så det er ihvertfall ikke pcen!

De slapp det vel ut litt for tidlig..

Kan vel også fortelle om at når jeg skulle kjøpe BF4 på Origin så funket selvfølgelig ikke det heller (også et vanlig problem.). Så måtte vente til dagen etter.

Hittil har det bare vært negative opplevelser med BF4.

Såååå, man burde vente litt med å kjøpe BF4 altså?