Gå til innhold

Spill


Ultraboy

Anbefalte innlegg

men begge spillene fungerer ved at man både går og sikter med de jævla stikkene... :p

Haha, skal innrømme at mus og tastatur føles mye mer naturlig ved FPS, men du blir skremmende fort vant til pinnene ;)

Pluss - en stor fordel da er at det eneste som skiller deg hardware-messig fra han i andre enden av siktet er sens på kontrolleren og ping. Ingen RazzzzrultraExtreme Gaming-mus med 40 makroknapper tillatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gått for PC av en grunn. 64spillere mot bare 24 på konsoll :(

" DICE’s upcoming Battlefield 4 has captured the attention of military shooter enthusiasts for a host of reasons, not the least of which is the game’s promise of 64-player multiplayer warfare running at a smooth 60 frames per second on PS4. "

" But more on that in a minute. BF4’s 64 player count means that the PS4 version is in full parity with the game’s PC counterpart "

http://blog.us.playstation.com/2013/08/22/hands-on-battlefield-4-on-ps4/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så irritert jeg blir på BF4! Sitter her med skjermkort til 3000 og overklokka til døden og en prosessor overklokka til 4,4...

Kjøpte dette spesifikt for BF, men spillet er jo nærmest ødelagt. Enten er det Dircectx error, eller så crasher det ... Lengste jeg har spilt er vel 15 sekunder. Heldigvis ekstremt mange andre med samme problem, så det er ihvertfall ikke pcen!

De slapp det vel ut litt for tidlig..

Kan vel også fortelle om at når jeg skulle kjøpe BF4 på Origin så funket selvfølgelig ikke det heller (også et vanlig problem.). Så måtte vente til dagen etter.

Hittil har det bare vært negative opplevelser med BF4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så irritert jeg blir på BF4! Sitter her med skjermkort til 3000 og overklokka til døden og en prosessor overklokka til 4,4...

Kjøpte dette spesifikt for BF, men spillet er jo nærmest ødelagt. Enten er det Dircectx error, eller så crasher det ... Lengste jeg har spilt er vel 15 sekunder. Heldigvis ekstremt mange andre med samme problem, så det er ihvertfall ikke pcen!

De slapp det vel ut litt for tidlig..

Kan vel også fortelle om at når jeg skulle kjøpe BF4 på Origin så funket selvfølgelig ikke det heller (også et vanlig problem.). Så måtte vente til dagen etter.

Hittil har det bare vært negative opplevelser med BF4.

Såååå, man burde vente litt med å kjøpe BF4 altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...