Gå til innhold

TinaFighter

Medlemmer
  • Innholdsteller

    100
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av TinaFighter

  1. Du kan prøve Puls - Letohallen på Dal, det bør ikke være så veldig langt unna. Kjører over motorveien mot Nannestad fra Råholt. De har bra med frivekter, to racks og det meste du forventer å finne på et treningssenter
  2. Er altetende når det kommer til musikk, men når det kommer til treningsmusikk er det ingen tvil om hvilke låter som gir best motivasjon. Spesielt når jeg skal fyre meg opp før matcher, ingenting som hard growling og syke trommer til å pumpe opp hjerterytmen før man entrer matta! Adrenalin! Emmure - Demons with Ryu Staind - Eyes wide open Mudvayne - Scream with me Ill Niño - How can I live
  3. Hitman er dritbra! Far Cry forsåvidt også. Men fikk ny respekt etter Hitman Absolution når jeg leste denne artikkelen om Agent 47, plutselig en helt ny mening! The True Meaning Of Agent 47′s Barcode Revealed - eGamer
  4. TinaFighter

    Spill

    Jævlig bra serie, helt enig! Gode følelser til Mass Effect. "Tatt livet" av noen karakterer jeg også på veien.. hah, like bittert hver gang Må sette seg bra inn i det
  5. Haha, det er det er selvfølgelig viktigste det - at man er fornøyd Ingen tvil der. Og jeg var visst "bare" 183 cm, flir.. men bra med å se fler spreke jenter som raver høyt over bakken. I like
  6. Er ikke 10-12% fett det som er såkalt "essential fat", og minimum body fat for en kvinne? Mulig jeg surrer.. Var litt nysgjerrig da vi er like høye, men skal selvsagt unngå å sammenligne. Du ser uansett helt fantastisk ut på alle bildene
  7. Vet du din fettprosent på de forskjellig tidspunktene bildene er tatt? Sånn utenom vekt - bare nysgjerrig
  8. En splitter ny gitar og gitartimer for en hel sesong fra mamma... Skal merke seg at jeg -aldri- har ønsket/spurt/pratet/nevnt noe om en gitar, men det hadde hun mast om å lære seg lenge. "Sjokkert" over at jeg ikke likte det jeg hadde fått sa hun, "ja, da tar jeg gjerne det om ikke du er fornøyd!". Kan jo gjette på hvem som fikk glede av julepresangen Utspekulert familie, eh..
  9. Jeg tøyer ut en del, og kan vel si min mening. Tøyer ut etter de fleste treninger, dette for b.la. skadeforebygging og selvfølgelig for bevegelighet da dette er ytterst nødvendig for meg som driver med kampsport. Men har merket i perioder hvor jeg fokuserer på styrken at det å være bevegelig hjelper en god del. Spesielt på teknikk og stabilisering. Tror det kan gjøre det lettere å utføre visse øvelser, men tror ikke det vil gjøre noe med utseendet eller styrken da det kun gjør musklene mer "smidig"
  10. Tenkt over dette selv, hadde absolutt vært noe å inkludere med på forumet. Interessen er der for slik aktivitet, og dette ser vi jo med f.eks. "Den store chattetråden"
  11. Ser denne negativiteten.. delvis enig med filmingen kunne blitt gjort annerledes, men dette er ikke UFC og direktekamper. TV-serie med fokus på alt som en helhet, menmen.. Syntes dessuten litt synd på taekwondo-jenta. Var bekymret på forhånd for å sende en ITF-fighter som kun kjører semikontakt. Ikke beste representasjonen av min idrett - men godt jobba. Jentekampen var mest å se på
  12. Bra start! Kan nok utvikle seg veldig når vi får se mer av personligheten på utøverne
  13. Hei! Har en mor som jeg har klart å smitte med trenings-basillen. Hu tåler ikke melkeprodukter, men vi har heldigvis klart å finne laktosefri proteinpulver. Derimot er hu veldig glad i nutrilett-barer osv - men dette fungerer selvfølgelig dårlig. Noen som vet om noen gode laktosefri protein- og/eller måltidsbarer som er mulig å få tak i? Så det var en tråd her med proteinpulver som har hjulpet mye, men hva med barer - erfaringer?
  14. Akkurat nå er vel de prestasjonene jeg er mest stolt over 110 kg 1RM i knebøy og 270 kg 2RM liggende benpress(45 grader). Føler det er her styrken ligger
  15. Hahah, så sant. Ser jo egentlig aldri indiske atleter, men her har vi altså et prakteksempel.. Mye rart som finnes der ute gitt Må forresten sitere øverste youtube-kommentar på linken: "I can't even imagine how that pole smells" -*flir*
  16. Haha, nei. Det der var jo også rimelig rått! Inn for det altså! Så lenge det ikke kommer til å bli noe lignende dette her ... http://www.youtube.com/watch?v=2H1zjRU8hBo
  17. Haha, hadde nok blitt sinnsykt populært om det ble en trend Kanskje for begge kjønn egentlig.. :whistling:
  18. Haha, veit - småsykt. Tror det ikke før du ser det heller.. Vesle frøkna sterk som en bjørn
  19. Må bare si jeg er mektig imponert av denne dama er.. tror hu her har trent drøye mengder kjernemuskulatur for å få til dette. Human flag havner tilogmed litt i bakgrunn her Noen her som har prøvd seg på poledancing? God trening? Etter å ha sett denne dama forstår jeg at det kan være rimelig drøye utfordringer og krav til kroppskontroll med denne type aktivitet
  20. Err, fant ikke helt konkret svar. Tenker å bestille for første gang fra iHerb i dag. Men for å unngå mest mulig toll/moms og avgifter - er det best for meg å: Bestille under 4 lbs og ta International Airmail som bare koster 6 USD og heller bestille flere runder? Bestille under 200 kr og "International Shipping",dvs. nøyaktig? (så var forslag skrevet over). Bestille for over 80USD og få rabatt/avslag med DHL-International. Ikke stor erfaring med bestilling av produkter på nett, men forrige gang gikk jeg på en smell og fikk tollavgift og import lik prisen av selve plagget som liksom skulle v
  21. Jente, 182 cm høy og veier 72 kg. Trener to ganger daglig 5 dager i uken pga. idretten, én gang daglig 1 dag og 1 fridag. Ca. 22 treningstimer i uken. Trener da utholdenhet 3 ganger, og styrke 5 ganger - i tillegg til et par spontante kardioøkter om jeg har overskudd Knebøy: 3x5 (100 kg) Markløft: 3x6 (80 kg) Skulderpress med manualer: 3x12 (12 kg) Triceps press: 3x10 (13kg) Nedtrekk mot bryst: 3x8 (45 kg) Benkpress: 8x8x7 (50 kg) Biceps curl med manualer: 3x10 (11 kg) Sittende roing: 3x10 (50 kg) Benpress: 3x8 (270 kg) De store baseøvelsene har jeg trent 2-6 reps en perio
×
×
  • Opprett ny...