Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Er litt fristet til å poste den i dagens negative, men faen heller ... det er utvikling, så det er positivt og jeg er veldig glad for at jeg bestemte meg for å gjøre det her.

Har vært 4 timer på instruktørkurs i dag, og jeg synes det var kjempeskummelt. Det gir jo ingen mening at jeg blir så redd for å stå fremfor folk, jeg er jo quizmaster. Forskjellen er kanskje at da trenger jeg ikke å være peppy og flink til å forstå rpm-en i musikken og klare og telle ned og opp riktig ... MENS jeg er sliten. Dessuten er alle andre er 20 år gamle struttejenter som sikkert kan sykle i to døgn uten å bli et snev av anpusten, og jeg som er halvveis til 66 nå får litt sånn "Oh God, what am I doing here?".

Men! Jeg skal stå i det og jeg skal faen meg fullføre kurset med så mye glans det går an. I dag sto jeg fremfor en person, i morgen blir det fire ... og søndag, da skal jeg stå fremfor hele klassen. Må ta på meg selvtillitsmaska.

Wæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lørdagskveld og jeg tror definitivt jeg skal klare meg uten å hogge/glefse inn 1 kg snop. Snakker LITT snussug, men det går bedre. Har tidligere fått noen flotte motiverende meldinger her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hade bra penger kan jeg skrive under på. Bestilte nettopp flybilletter hjem til jul selv... Fysj som det koster, men tør ikke vente lenger heller i fall det blir utsolgt osv

Er det nå jeg skal si at bestilte flybilletter til "hytta" vår o Spania til jul, 1300kr tur/retur for en uke helt sør i Spania :D fin juletur med hele familien !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte 1 rep på 60 kg i benken i dag. Tangering av pers, så egentlig fornøyd siden kroppsvekt viste 56 kg i dag. Det er opp 1,5 kg den siste mnd. Tar det bare positivt. Forhåpentligvis er det ikke bare fett :p Misson (foreløpig!) accomplished! Har ikke veid så 'mye' siden året i USA for 8 år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine perser i både mark og bøy, og jeg har bestillt meg to nye treningstightser :lol: Grunnen til at jeg har bestillt nye er også en del av dagens glade: fordi jeg har krympet ut av to. Dessuten er det nå KALDT ute, og jeg har betydelig flere capris enn lange tights - så to nye lange tights trengte jeg - spesielt siden jeg går med treningsklær store deler av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...