Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Anbefaler deg å avklare det der med de som har oversikt over ferien, i 2013 tok jeg bare ut 5 dager ferie, og hadde jo da 19 dager til gode(5 uker ferie) , men fikk bare ta med meg 12 av de pga ferieloven. Småkjipt.

Men skal sies at 31 dager ferie ikke er feil.

Eg har gjort dette før, hadde med meg ca 20 dagar frå i fjor til i år... :p

Eigentleg så er Ferielova blitt strengare på at arbeidsgivar skal sikra at arbeidstakar tek ut ferien sin, men det er ingen som passer på det hos oss. Så då hoper det seg opp litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fekk tak i billettar til ein av mamma sine favorittartistar sin konsert i Amsterdam november neste år. Blir perfekt gave til ei mamma som "har alt" og blir 60 neste år; Amsterdamtur med konsert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaa, kjære fittnessblåggen - her på radio Arctic:

Jeg har endelig fått pellet meg til å begynne og skrive (til de som ikke så den posten, så har jeg en challenge på og skrive en erotisk roman bedre enn fifty shades of grey på minimum 50.000 ord i løpet av novembers 30-something dager) etter at mine muser forlot meg for en heroin-ferie i Kambodia.

Men så plutselig, etter noe sirkusvann og mye knising over mimring fra fordoms tider slo det meg nesten som en fuckings murstein. Så jeg satte meg ned, og bare bygde opp skjelettet av boka (den ble gode 1700 ord alene), så det her ser ut til og bli heftig (du vet du koser deg når du sitter der i skredderstilling over laptopen på senga, kniser og ler høyt for deg selv mens du skriver fingrene dine nesten glatte ;))

Et lite hint: folk ville blitt sjokkert hvis de visste hva som er, og ikke er, fiksjon i dette verket ;)

Christian Grey? Come at me, bro!

ADDENDUM: Til de som tenker "hvordan i alle dager blir dette?" så er svaret følgende - jeg håper og skrive en bok som har en meget uvanlig og snodig presentasjon som folk ikke er vant til og lese. Se på det som et dypdykk ned i de små tannhjulene i girkassen til en forferdelig rar kar som forteller en historie om et miljø de ikke er kjent med.

Hvis jeg også klarer å få folk til og tenke litt ved siden av så er jo det enda bedre! Men prio numero uno vil jo alltid vær at dette er ei bok damene leser mens de sitter på vaskemaskinen og venter på den skal bli ferdig, if you catch my drift ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...