Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare andre gangen jeg bruker den, og jeg spiser ganske kjedelig i ukedagene. Vet ikke hvor mye jeg får testet den i morgen, for da skal jeg hjelpe gourmethuset på messe :)

Men om du kjenner til TM31 kan jeg fortelle om forskjellene om du vil. Mye nytt og kult :D

Kjenner ikke så mye til dette, men på utkikk etter noe brukanes. Er ganske så kjedelig i kostholdet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade: Hadde en "helvetes uke" pga langvarig underskudd og kjip stemning pga det, men idag er det refeed! Fikk noja når jeg gikk opp nesten 2kg i starten av uka (jeg har jukset litt med kalorier et par-tre dager nemlig), men idag veide jeg inn på 79.9. (< 81.7).

Phew. Jeg har ikke føkka til noe med de små utskeilsene mine :p Mildt sagt lettet.

Fitnesslivet, ass. Er ikke for alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloween-festen i går ble kjempekjekk ^^, Koselig vors, en kjekk tur ut på byen hvor ei av de andre fra samme festen vant pris for beste kostyme på utestedet vi dro på, og nerde-nach med bl.a. Star Wars og Dr. Who skravling med kjendis :D

Hjemme kl. 4 i natt, i seng litt før halv fem = sov til 15.30 :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloween-festen i går ble kjempekjekk ^^, Koselig vors, en kjekk tur ut på byen hvor ei av de andre fra samme festen vant pris for beste kostyme på utestedet vi dro på, og nerde-nach med bl.a. Star Wars og Dr. Who skravling med kjendis :D

Hjemme kl. 4 i natt, i seng litt før halv fem = sov til 15.30 :whistle:

Du.... Det er en halvtimes tomrom du ikke har gjort rede for :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trippeltrening! :D:p

Først ei kort løpeøkt (opptrening etter skade...), så første gong på chest+triceps-day på nytt styrkeprogram (AU!) og til slutt svømmetrening kor eg svømte ein god 200 meter rygg på 3,02!

Nå blir det energipåfyll med pizza (spist allerede), sjokolade og popcorn (seinare). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hvor skal man begynne.

Moren min er på besøk. Stor stas.

crockpot funker som f... lagde fårikål med villsau i går. Ble guddommelig digg.

Mor spanderte lunsj I går. Spiste på Byssa. Veldig bra.

Dessert etter middag var sjokolademousse med peanøttsmør.

Ungen våkna tidlig I dag så lang gåtur på morgenen.

Vekta er bra og kroppen føles god. Og skrittelleren på telefonen funker gull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, får komme med noe positivt også.

1. Er jo at jeg faktisk forrige helg fikk solgt en motorsykkel som jeg holdt på å "brenne inne med". Å gjennomføre salget tok nesten 2 måneder, og jeg burde egentlig ta pengene, stikke til Chicago, leie en Harley, og kjøre route 66.

2. Fikk endelig Nvidia kontrollpanelet på arbeidsstasjonen til å slutte å krasje, tok bare 6 måneder med irritasjon.

3. Væsking/blødning på venstre side var akkurat 50 ml siste døgn, det betyr at jeg sannsynligvis kan få fjernet dren på mandag/tirsdag.

Good times:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...