Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Var på salong og formet og farget øyenbryn og vipper i går. Damen var ekstremt flink, og svært nøye, selv sov jeg meg gjennom hele prosessen. Jepp, jeg sov mens damen vokset og nappet bryn, jeg var vist den første som hadde gjort det på salongen:P

Ble kjempefornøyd med resultatet, og når jeg kom på jobb i dag, fikk jeg mange fine kommentarer fra både kollegaer og kunder:D

I morgen skal jeg få satt på øyevipper, gleder meg masse! Så snart er jeg fin og fjong til jeg reiser til Thailand på lørdag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 feriedagar igjen "på konto" i år betyr at eg eigentleg kunne tatt ferie resten av året (+ litt til). :rolleyes:

Eeeeller så betyr det at eg kan ta skrekkeleg mykje ferie neste år! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 feriedagar igjen "på konto" i år betyr at eg eigentleg kunne tatt ferie resten av året (+ litt til). :rolleyes:

Eeeeller så betyr det at eg kan ta skrekkeleg mykje ferie neste år! :cool:

elller- så kan du bare overføre 12 dager ferie til neste år? :p mener at det står noe om dette i en eller anna lov :p

(med mindre arbeidsplassen din har egne regler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elller- så kan du bare overføre 12 dager ferie til neste år? :p mener at det står noe om dette i en eller anna lov :p

(med mindre arbeidsplassen din har egne regler)

Timeføringssystemet vårt overfører resterande dagar automatisk ved nyttår, så det inngår ein del dagar frå i fjor i dei 40. Har ikkje eingong brukt av "årets dagar" i år... :p Ferien 2015 kjem til å bestå av dagar frå 2013, 2014 og kaaanskje 2015. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste ferien jeg har brukt i år er den jeg overførte fra i fjor. Ble til at jeg tok ut 3 uker ferie og 1 uke med gjemmekontor (ja, jeg fikk innvilget med 'g' og ikke 'h'). Da har jeg to uker overført til neste år. I tillegg til de fem ukene man skal ta da. Lurer på hvordan saldoen ser ut i 2016 :p

EDIT: Skrev litt for fort mens jeg gjorde andre ting - det jeg skulle si var at jeg tok ut 3+1 i desember. Det jeg *glemte* å si fordi en kunde kom innom, var jo da at jeg legger ned pennen 28.11 og kommer ikke tilbake før 05.01.15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timeføringssystemet vårt overfører resterande dagar automatisk ved nyttår, så det inngår ein del dagar frå i fjor i dei 40. Har ikkje eingong brukt av "årets dagar" i år... :p Ferien 2015 kjem til å bestå av dagar frå 2013, 2014 og kaaanskje 2015. :)

Anbefaler deg å avklare det der med de som har oversikt over ferien, i 2013 tok jeg bare ut 5 dager ferie, og hadde jo da 19 dager til gode(5 uker ferie) , men fikk bare ta med meg 12 av de pga ferieloven. Småkjipt.

Men skal sies at 31 dager ferie ikke er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...