Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Fredag

2. "Ferdig" med oppgaven min (den trenger bare litt språkvask da den er på nynorsk *kremt*)

3. Rekker morgenspinn kl 06

4. Skal til kjæresten i helga

5. Rødvin og god mat

6. Skal sove så hardt på bussen, på flyplassen og på flyet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et relativt strikt ketogent underskuddskosthold i 104 dager (thanks, Myfitnesspal!)

Og gått ned 8 kg siden slutten av juli.

Fra og med i morgen, vel søndag, vel mandag for moren min er på besøk, begynner jeg med reverse dietting, gradvis økning av inntaket til ca 2300 kcal dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helikopterveltøvelsen gjennomført! 4 år til neste gong. :)

Høgre legg var tørr, resten dassbløtt... Kanskje bruka mindre overlevelsesdrakt neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok på lille skatten nattpose med seler i dag... fikk kjempevondt av henne, hun som pleier å sove på siden, men ikke kunne det pga selene, men hun sovnet mye raskere i dag. Kan være tilfeldig, men det vil tiden vise. Flinke jenta mi og flinke mamma som ikke gikk på veggen :)

Enig, flink mamma som ikke klikker når småttisen gråter. Det er en prøvelse. Good on you:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få høre litt åssen den funka;)

Bare andre gangen jeg bruker den, og jeg spiser ganske kjedelig i ukedagene. Vet ikke hvor mye jeg får testet den i morgen, for da skal jeg hjelpe gourmethuset på messe :)

Men om du kjenner til TM31 kan jeg fortelle om forskjellene om du vil. Mye nytt og kult :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...