Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

klarer å lære meg mer av latinsken, skal på photoshoot i dag, og om det blir bra bilder får jeg være med på en fotoutstilling, og middag+teater i kveld. :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min dagens glade:

1. Bursdag (alltid stas)

2. 2,5 time på sykkel (spinnsykkel ettersom det regner katter ute) sammen med gode sykkelvenner som lett gir meg bursdagsklem tross et par liter svette i fjes og hår...

3. ØL, en pils er lov etter en hard sykkeløkt

4. Kake, også lov ;)

5. Ny sengelesing: Thor Hushovd boka, ååååå gleder meg :D

6. "Kun" styrketrening og bevegelighetstrening imorgen + "pelsterapi" AKA tur med voffen :)

Det er de små gledene som gjør livet så fantastisk :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har Zelda(Solstorms Snegurochka) kommet hjem til oss ^^,

Og så langt har alt gått over all forventning med nysgjerrig pus som allerede har funnet seg plasser å ligge og bli kost med.

[ATTACH]153577[/ATTACH]

Det kommer til å bli pyton å måtte gå fra nurket for å stikke på trening og skole de neste dagene.

Samme på dagens glade forresten =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my gosh!

1. God treningsøkt

2. Fikk kameraet mitt i posten

3. Brokkoli er kul

4. Digg mat

5. Godkjent arbeidskrav!!!!!!!! (takk Lovisa !!!)

Dagens litt negative:

Nynorsken min er så glemt at jeg ikke forstår alle orda forelsern har brukt i tilbakemeldinga si. Takk gud for ordlister!

[...] Du har mange råkande observasjonar, [...]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de siste ukene økt kcal-inntaket gradvis (fortsatt litt mer økning som står igjen), pluss begynt på kreatin-kjøret igjen. Gikk på vekta i morges for å sjekke tingenes tilstand, bare sånn at jeg ikke er helt på viddene. Ned 1,5 kg siden forrige helg. Har dermed gått ned ti jævla kilo siden 1. august. Og økt belastningen på trening betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...