Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart meg igjennom helg nr 2 uten å glefse i meg shitload med riskaker med ost og peanuttsmør. Ikke no' sjokkis heller. Føles bra…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut av erfaring så har tollerne alltid vært en haug med treig kjipe mennesker. Jeg fikk fortollingsavgift på et par sko fordi selgeren skrev at pakkens verdi var på 20GPB (altså 205kr), når jeg kjøpte den for 165kr.

Det medførte at jeg fikk en fortollingsavgift avgift på 189kr. :mad:

Istedet for å være nordmann og betale, sendte jeg en epost til tollavdelingen med kvittering og bevis på kjøpsummen.

Jaggu fikk jeg en epost allerede idag morges at det har blitt fikset og fjernet nå. Så det var bare å hente skoene mine (y)

EDIT: Har dem nå og går med den. Damn de var langt i fra behagelige å gå med. Skulle kanskje gått får et nummer større... :dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guuuuuuuuud så nydelig <3 Er så lett rørt om dagen ass...

Jeg kjenner igjen det der, samboeren forloveden min er superlettrørt enkelte dager. Dem hormones <ahttp://forum.fitnessbloggen.prod.hw.no/uploads/emoticons/default_wink.png' alt=';)'> Når man først er sånn så hvorfor ikke høre på en av de fineste sangene ever? Sitt ned, slapp av, skru opp lyden. Har du Spotify så er det en latterlig fin live-utgave på skiva Hvarf - Heim (klikkelink).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...