Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tar opp igjen fag, og begge lærerne jeg har er ute i streik. Ganske ok med 1 uke++ mer ferie når jeg ikke var klar for skolestart forrige uke :D

Og jeg ser jeg har fått flatere mage. Dessuten er jeg endelig ferdig med å være støl etter forrige ukes treningsøkt :roflmao: Gikk litt hardt ut og klarte ikke å gå skikkelig frem til i går. Nå er jeg fit for fight igjen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morges dro jeg hjemmefra med gammel, stygg vegg ut mot balkongen. Ca kl 11 så det slik ut

[ATTACH]149587[/ATTACH]

En time etterpå var det virkelig fri utsikt

[ATTACH]149588[/ATTACH]

Og nå har de begynt å sette den nye mastodonten inn

[ATTACH]149589[/ATTACH]

Gøy å følge med gjennom et kamera jeg hadde liggende. Jeg har vært like fokusert som andre er under OL, for dette har jeg gledet meg til! 3-lags høyenergiglass med 56dB støydemping. Gikk fra en liten dør som var alt for liten, krevde at jeg ikke hadde stående noe der ute (maks kjipt om noen ville sole seg, for da måtte solsengen brettes sammen før døren kunne åpnes ;) ) og som ikke holdt seg oppe når det blåste. Når jeg kommer hjem har jeg skyvedør som kan åpnes over 2m. Hele saken måtte opp med spesialkran - ferdig montert veier den over 1 tonn, og det var visst ikke mange bilene i Norge som kunne heise den opp i 10. etasje. 50m kran, FTW :D

post-28009-14440987228941_thumb.jpg

post-28009-14440987229379_thumb.jpg

post-28009-14440987229726_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]149602[/ATTACH]

Endeleg fått surra meg til å kjøpa fjellsko etter å ha meint å gjera det i 2-3 år. Og på veg heim frå trening skal eg henta dagstursekken som eg halv-spontant bestilte på nettet i går. :D

Sjåppiiing! :p

EDIT: og her er den nye sekken:

[ATTACH]149631[/ATTACH] Passe signalblå. Smart sidan eg har verdens dårlegaste retningssans, har noko godt synleg å vifta med når eg går meg vill. ;)

post-28967-14440987243462_thumb.jpg

post-28967-14440987270646_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lammesesongen kan umulig ha begynt enda? :o

Vettafaen jeg. Det står bare "pakket 22.08.14" på pakken. Selv om det er fjorårets lam som har ligget på frys så er det fortsatt digg som kjøttdeig :D Jeg kjørte for øvrig forbi et skilt med "Årets lam" for et par dager siden, så skulle tro sesongen så smått er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vettafaen jeg. Det står bare "pakket 22.08.14" på pakken. Selv om det er fjorårets lam som har ligget på frys så er det fortsatt digg som kjøttdeig :D Jeg kjørte for øvrig forbi et skilt med "Årets lam" for et par dager siden, så skulle tro sesongen så smått er i gang.

Er det bare meg eller begynner lammesesongen stadig tidligere?

Ikke at jeg klager, for lam er nam.

Bestilte 1 stk villsaulam i fjor. Må nok gjøre det i år også. Makan til snadder kjøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens første glade; Fikk mail fra ruter ; de dropper boten de gav meg i forrige uke, da mobilen gikk tom for strøm før kontroll :D

Dagens andre glade ; Fikk henvendelse fra foreleser i dag, som hadde fått snusen i at jeg har erfaring fra kokkefaget, hvor hun foreslo at hvis jeg blir på studiet fremover, hadde det vært av interesse å bruke meg for å gi mer innsikt i hvordan man jobber med mat på en mer praktisk måte. Great success:D

(selv om det betyr at jeg kommer til å ødelegge alle de "sunne" vanene de eventuelt har opparbeidet seg ved å hele tiden kommandere de til å øke smørforbruket/vise hvor mye smør det faktisk er mulig å inkorporere i et måltid^^ . More buttah, more bettah)

EDIT! Sekundet etter at jeg kom meg hjem ringer jaggu postbudet, så nå har løftesinglet og fete Titan-skjorter ankommet også! :D

This day rocks:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...