Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

Da jeg kom på trening i dag var jeg på gråten fordi jeg var så lei meg, men alt ordner seg når man får slenge litt rundt på tunge kuler. :giggle: er utrolig takknemmelig for at jeg har kettlebell nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom på trening i dag var jeg på gråten fordi jeg var så lei meg, men alt ordner seg når man får slenge litt rundt på tunge kuler. :giggle: er utrolig takknemmelig for at jeg har kettlebell nå for tiden.

Håper det ordner seg for deg!

Min dagens glade ; ingen knesmerter! (:

Dagens ikke fullt så glade ; fantastisk støl i skinkestrengene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk komplement på styrken min (ny syklus - 107,5 kg 6 reps 2 sett i mark var skamtungt forrige syklus - hadde 110 kg 6 reps 2 sett idag, føltes som jeg kunne fått 8 reps på begge settene).

I tillegg det ble også sagt at jeg ikke så ut som jeg veide 72 kg, så jeg måtte da ha mye muskler på meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er dommen??? *Spent*.

Til å bare hive ting i den uten å lese manual eller noe (jeg liker å gjøre det for å teste "idiotfaktoren") ble jeg veldig positivt overrasket. Pommes frites ble über-digg, og ikke på langt nær så tørre som de gjerne blir i ovnen. Schnitzelene la jeg oppå hverandre selv om jeg regnet med at det ville feile - det ble helt gjennomstekte, men det var jo selvsagt bare de flatene som fikk direkte luft på seg som ble crispy. Jeg hadde blitt overrasket om noe annet hadde skjedd ;)

I dag skal jeg lage svinefilet for å teste den, så får vi se. Det kommer nok også typisk diettmat etter hvert for å teste om man kan spise godt på deff. Regner med å skrive en separat test for "sunn mat" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...