Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Styrken på benkpress og knebøy forbedrer seg drastisk fra gang til gang :D

4 ukers ferie uten trening så mistet jeg 10kg fra knebøyen, etter 1 gang trening økte jeg 5kg på 1 dags mellomrom pause, håper å øke 5kg neste gang og, som blir i mårrå

og i benkpress forsvant ingen styrke fra ferien, men økte 5kg der og på 1 trening, altså på økt nr 2 med en dags mellomrom!

Woho, fortsetter det slik som nå, da når jeg målet mitt i knebøy på under 2 uker og i benkpress på under 1 uke :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringte og utsatte tannlegetimen min i dag. Utsatte den med et år. Sa jeg hadde fått en jobb et annet sted i landet i ett år, og at jeg derfor måtte utsette den litt. Tror sekretæren gjennomskua meg, for hun lo når jeg forklarte. Men det driter jeg i.

Nå slipper jeg tannlege på ett år, så da kan jeg også le.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dro på trening. Hadde susp.

Trengte susp (y)

Ville vært i dagens negative dersom jeg enten ikke trengte suspen, eller at jeg ikke hadde suspen.

Suspert!

..........................................................................................beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på trening. Hadde susp.

Trengte susp (y)

Ville vært i dagens negative dersom jeg enten ikke trengte suspen, eller at jeg ikke hadde suspen.

Det der hørtes særdeles..... wait for it....

suspekt ut

Og min egen glade; pers i benk.

Så er spørsmålet; går vi for +7,5, eller går vi litt yolo og satser på +10?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens ambivalente ; fikk beskjed om at jeg kom inn på ernæringsfysiolog alikevel, til tross for at jeg var #14 i kø når sekundærinntaket var gjennomført. Må bestemme meg for om jeg takker ja eller ei innen mandag.

Dagens glade ; perset med 5kg i benk, omsider. Mengdetrening har mye for seg! Aj lajk! Prøvde meg på 100,men det ble for tungt.

Dagens ikke alt for glade; failet i å perse i mark, og failet i å perse i frontbøy. Videoen av sistnevnte på instgram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurelius: Mine to cent: Gå for ernæringsfysiolog så fremt du ikke digger unger og/eller er naturlig pedagog. Samboeren min er lærer på andre året. No way in hell at jeg noensinne skal bli lærer. Mye jobb, dårlig betalt med tanke på utdanningen som kreves.

Husk at du som lærer MÅ ta avspasering i fellesferien, så hvis du vil reise til andre deler av verden så får du ikke gjort det på tider av året der reiser er billigere eller klimaet er bedre dit du reiser. Ære være de som vil jobbe som lærere, de har min fulle respekt. Lærer burde være et høystatusyrke, noe det dessverre ikke er i dag.

Du kan alltids ta pedagogikk i ettertid hvis du vil jobbe som lærer. Er du først utdannet allmennlærer blir det litt vanskeligere å bytte yrke. Jeg stemmer for ernæringsfysiolog. Kanskje lage en poll, så lar du vilt fremmede bestemme fremtiden din? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet 06(!!!) i dag. Var lysvåken så startet dagen med en joggetur og var ferdig trent og dusjet klokka 07.

Er egentlig veldig deilig å starte lørdagen så tidlig :) Får masse ut av dagen. Så nå slapper jeg av med frokost, te og serier :) Etterpå skal jeg ha dagens økt nummer 2; Shopping :p

Senere blir det middag ute med mannen ❤️

Ha en herlig dag dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...