Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser den:) stor? Hvor? Pris? Brukte du mye tid i forveien på å finne ut hva du ville ha?

Masse spørsmål du kommer med :p

Er på venstre midje, begynner fra hoften og slutter litt under skulderbladet, så har størrelse ja ^^,

Kostet 8 tusen kr, fikk litt avslag :rolleyes: tok den i Sandnes hos en som jobbet tidligere fra Leading Light.

Har tenkt på å ha den siden eg var 15-16 år gammal, så ja d kan du si, tok første dagen eg kunne, bursdagen min d jo :eek: haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så føkkings glad idag. Sprekker av glede.

I siste 6 uker har jeg trent mer seriøst enn noen gang og resultatene er rett og slett overveldende. Tok en titt bakover idag og bare ".......seriøst, Ojive. Wow." Og etter å ha satt planer fremover idag, så er jeg bare helt utrolig gira for hva fremtiden vil bringe. Så gira at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

I tillegg gikk jeg forbi speilet på badet idag og bare:

friday-damn-scene-o.gif

:D :D :D

6 føkkings uker. Tør ikke tenke på hva skjer til nyttår f.eks. Kommer til å gå supernova.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På svømmetrening i dag (4-5 timar etter intens boksetime med PT) klarte eg 100 butterfly på 1,30. Tok i, men maksa ikkje. :D Og det var med gangsperr i skuldre, lats og all anna muskulatur i øvre rygg.

Skal våga å seia det høgt nå: målet for Masters-NM 2015 (mars, Oslo) blir under 1,20 på 100 butterfly og under 34,5 på 50 (pers frå når eg var 15 eller 16).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksperimentering på kjøkkenet x2 vellykket :joyful:

1. Kjøpte for en måneds tid en hel rå kylling på halv pris pga dato. Fram til i går har den ligget på vent i fryseren. I dag fikk den bli forvandla til "pulled chicken".

Fresa løk, hvitløk, paprikapulver og hvitvinseddik i ei jerngryte. Deretter la jeg den "parterte" kyllingen oppi og fylte med vann til kyllingen var dekket. Hadde på lokket og kledde det inn med aluminiumsfolie for å få det tettere. Satte deretter hele gryta i stekeovnen på 75-80 grader i tre timer.

Resultatet var herlig saftig kylling som det bare var å plukke fra hverandre og putte i en boks i fryseren til senere bruk.

Fikk totalt ca. 550 g med kjøtt fra kyllingen. Noe som slett ikke var ille med tanke på at jeg betalte 32,- for den (y)

Fra

[ATTACH]150166[/ATTACH]

Via

[ATTACH]150168[/ATTACH]

Til

[ATTACH]150167[/ATTACH]

2. Prøvde meg på hjemmelaga fettfritt potetgull. Skivet poteter og la dem i vann med salt og litt eddik i en halvtimes tid. Tørka av dem og la dem på ei bakepapirkledd plate og dryssa dem med litt salt før de ble putta i ovnen på 125 grader i ca. 45 minutter. Profit :D Snadder potetgull med omtrent 70 kcal per 100 g.

post-23783-14440987765577_thumb.jpg

post-23783-14440987768392_thumb.jpg

post-23783-14440987771508_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...