Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mener å huske at du har sagt du hsr prestert bra i det siste, så tviler på at du må vente særlig lenge, ;)

u know shit is serious- når man må gjennom en personlighetstest for å søke som lagermedarbeider :D

Presterer AWESUM :D topp 10 allerede- untouchable når det gjelder di andre vikarer, og di allerfleste faste ansatte :D

im the best there is, best there waz, and the best there ever gonna be :p høhøhøhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurelius

Er glad i å lage forskjellig og aldri redd for noe nytt. Vil gjerne prøve noe som jeg ikke ville fått tak i på meny liksom.

Hmm, hvis de har en frysedisk med det rare i, kan det jo hende de har typ... Antilope eller krokodille/ rype/vaktel og sånn , du kan jo og spørre om de har noe kult på lageret /kjøla. Ellers må jeg nok innrømme at jeg ikke har vært der før:$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...