Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Totalt 10 timer med undervisning idag (ikke dagens glade) [8 skole og 2 kjøreskole] for så å ha max reps på knebøy fungerende på 6 timers søvn (MR 10) med 82,5 kg.

Fikk søren med 10 som da slår min gamle rep pers på 82,5 kg som var 8 og jeg veier ~ 2 kg mindre nå enn da. :roflmao:

I tillegg fikk jeg komplement av en tilfeldig jente på styrken min; "Så sterk du er!" :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var reise planene for resten av året bestilte og i boks. Deilig å ha litt oversikt. Og ikke minst at jobben betaler ;)

Heldigvis bare en tur til Asia resten av dette året. Og det selvfølgelig i begynnelsen av Desember, så all juleshopping kan bli unnagjort i Singapore :D Og skal for første gang prøve å fly med Emirateneo_O.

Utenom det, så hadde jeg en super treningsøkt i morges før jobb, og det er helg om ca 3 timer :D

PS: gratulerer med dagen til Millasob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

DHL leverte pakken min i dag, og det passet jo perfekt som en ekstra gave! I kveld skal vi spise på Nodee, og det er egentlig en ganske fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...