Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens glade var at jeg fikk mange smil på joggeturen min i dag (stort sett turister)! Det varmer mitt iskalde hjerte.

Og dagens andre glade var vårruller til lunsj. Én kveld med storskala vårrullmekking ble til mange vårrullunsjer :happy:

Dagens tredje glade er at Trondheim endelig kliner til med litt deilig vær, 20 grader og overskyet :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det fort i svingene!

Typen var i dag inne for å snakke med en bekjent av familien om en mulig jobb som vekter på NTNU. Han kom hjem med avtale om både vekterkurs og jobb og med beskjed til meg om at de hadde en jobb til meg og om jeg var interessert.

En telefonsamtale senere og jeg har fått jobb hos NTNU Byggsikring :D Så fra mandag skal jeg sitte på Gløshaugen og hjelpe folk med å ordne adgangskort, og så muligens vekterjobb etterhvert. Godt betalt er det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fort i svingene!

Typen var i dag inne for å snakke med en bekjent av familien om en mulig jobb som vekter på NTNU. Han kom hjem med avtale om både vekterkurs og jobb og med beskjed til meg om at de hadde en jobb til meg og om jeg var interessert.

En telefonsamtale senere og jeg har fått jobb hos NTNU Byggsikring :D Så fra mandag skal jeg sitte på Gløshaugen og hjelpe folk med å ordne adgangskort, og så muligens vekterjobb etterhvert. Godt betalt er det og!

Det blir itj bra, uten trøndera! :D gratulerer så meget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir itj bra, uten trøndera! :D gratulerer så meget :)

Takk :D

Utrolig deilig når ting plutselig ordner seg. Har gått med en klump i magan størstedelen av sommeren med tanke på at jeg ikke har visst når jeg fikk penger på konto neste gang.

Det som er morsomst med hele greia er at det er samme fyr som ordna jobb til både meg og typen nå som fiksa leilighet til oss i fjor høst og. Noen kontakter er verd å ha gitt (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte på ny jobb for omlag en uke siden (Hjerteovervåkningen på Ahus), nå har jeg fått intervju! Er så spent og så glad!

Mending broken hearts? ;)

Det blir itj bra, uten trøndera! :D gratulerer så meget :)

Det kan jeg signere for! Jeg er jo tross alt født der oppe :D

EDIT: Og der innså jeg plutselig hvorfor jeg har en trang til å ha skinnvest når jeg kjører MC - selv om jeg har skinnjakke på. At jeg kan feste emblemer er jo bare en dårlig unnskyldning, så må være genene som kommer frem. Nesten rart jeg ikke har dusker på MC-bootsa :chicken:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...