Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahahahah. Jeg bruker ikke kjevle! Har begynt å få litt teken på å strekke den med hendene, gøy det. Og får å være ærlig er jeg for slapp for tiden til å begynne å tuste med surdeig (ikke drep meg). :oops: Men takk for oppskriften, jeg skal få testen den ut en dag! :D

Hvis du lager pizza med surdeig èn gang, så kommer du aldri til å gå tilbake...

Hadde ikke mer PWO. Substituerte med schværburger og Redbull. Hoi Hoi Hoi!

Kommer du på neste treff? Jeg har lovet Linn86 og XXS burger-prøve mot at de tar med tilbehør...kan sikkert ta med en til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du lager pizza med surdeig èn gang, så kommer du aldri til å gå tilbake...

Kommer du på neste treff? Jeg har lovet Linn86 og XXS burger-prøve mot at de tar med tilbehør...kan sikkert ta med en til ;)

Du tenker på treffet den niende aug? Hell yeah. Kan og ta med litt mat jeg og, hva med feks. coleslaw eller potetsalat?

(vet ikke om jeg får tak i nok ribs til å kunne lage til alle fitnessfolkene, så det må nok utgå )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på treffet den niende aug? Hell yeah. Kan og ta med litt mat jeg og, hva med feks. coleslaw eller potetsalat?

(vet ikke om jeg får tak i nok ribs til å kunne lage til alle fitnessfolkene, så det må nok utgå )

Luremus! Sier "mat" og snakker om tilbehør? *ler* Kan hende de andre vil ha - jeg spiser ikke remulade/majones :) Om Linn86 stiller med brød (hun snakket om å lage foccachia) og jeg får noen salatblader, litt tomat og dressing så er jeg meget nøgd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luremus! Sier "mat" og snakker om tilbehør? *ler* Kan hende de andre vil ha - jeg spiser ikke remulade/majones :) Om Linn86 stiller med brød (hun snakket om å lage foccachia) og jeg får noen salatblader, litt tomat og dressing så er jeg meget nøgd :)

Kan jo lage en uten majones, just for you?

Men allright, allright, challenge fuckings accepted! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luremus! Sier "mat" og snakker om tilbehør? *ler* Kan hende de andre vil ha - jeg spiser ikke remulade/majones :) Om Linn86 stiller med brød (hun snakket om å lage foccachia) og jeg får noen salatblader, litt tomat og dressing så er jeg meget nøgd :)

Kan lett lage foccacia til den 9. :-) bare å rope ut en dag eller to i forveien, må testbake en i ovnen da jeg har flytta og er litt redd ovnen steker ujevnt :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...