Gå til innhold

Dagens Glade

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 15,8k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

jeg fikk beskjed i dag, etter lang behandling og mye faenskap, at jeg er friskmeldt fra å ha kreft!

ÅÅÅhh. burny_ har faktisk fridd til meg. :D Første forlovede/giftede fitnessbloggenpar? Haha.Takker for ubevisst spleising. Storkoser meg her på ferie nå. Ny jobb, ny valp, forlovet til verdens best

Nye tights (igjen ).

Postede bilder

Annonse

Lever i sånn skikkelig Bergensboble for tiden, hvor lommeboka er bunnløs og pengene bare forsvinner, flyr og flakser borti vilden sky.

Og det er helt greit :)

Det skulle jeg også gjerne hatt - en slik periode, altså. Dessverre har håndverkerne i området sugerør rett inn i kontoen min :S

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lever i sånn skikkelig Bergensboble for tiden, hvor lommeboka er bunnløs og pengene bare forsvinner, flyr og flakser borti vilden sky.

Og det er helt greit :)

Om du trenger hjelp til å sjekke hvor bunnløs lommeboka er, er det bare å ta en tur til stavanger og invitere meg på pub ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Denne har nå på mystisk vis gjenoppstått. Fortsettelse følger!

Beste triks for å "tørke" elektronikk som har vært i vann, er å legge f.eks mobilen i en liten boks med ris.. risen trekker til seg vannet mye bedre enn f.eks lufttørking ect ;) Lykke til

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...