Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

5 uker, økte daglige inntak med 100 kcal hver uke, men kun med protein de første to ukene, deretter med karbohydrater. Teoretisk ligger jeg rett under vedlikehold nå men loggingen min av mat er ikke nødvendigvis 100% nøyaktig, så denne uka avventer jeg litt for å se om vekta er stabil, eller om jeg skal øke mer.

Meget fornuftig ! Mange som tar i for hardt og går på en smell.. Blir å gjøre noe veldig lignende selv ila høsten :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 uker, økte daglige inntak med 100 kcal hver uke, men kun med protein de første to ukene, deretter med karbohydrater. Teoretisk ligger jeg rett under vedlikehold nå men loggingen min av mat er ikke nødvendigvis 100% nøyaktig, så denne uka avventer jeg litt for å se om vekta er stabil, eller om jeg skal øke mer.

Jeg har faktisk plutselig gått ned litt nå som jeg har passert 4100kcal om dagen. Kroppen er snodig, men lurt å få kaloriene så høyt som mulig (men som du gjør - veeeeldig gradvis) så man har mer å gå på når dietten skal påbegynnes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk plutselig gått ned litt nå som jeg har passert 4100kcal om dagen. Kroppen er snodig, men lurt å få kaloriene så høyt som mulig (men som du gjør - veeeeldig gradvis) så man har mer å gå på når dietten skal påbegynnes ;)

Ja, kroppen er tydeligvis veldig tilpasningsdyktig oppover på kcal inntaket også.

Jeg likte dagens forsideartikkel ang. aggressiv diet. Jeg har litt løse planer om å øke gradvis så mye som mulig uten å legge på meg ut august, for så å gå på en kort litt mer aggressiv deff for å ta av 3-4 kilo, og så bygge det pent opp til et vedlikehold/lean gain nivå igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker, økte daglige inntak med 100 kcal hver uke, men kun med protein de første to ukene, deretter med karbohydrater. Teoretisk ligger jeg rett under vedlikehold nå men loggingen min av mat er ikke nødvendigvis 100% nøyaktig, så denne uka avventer jeg litt for å se om vekta er stabil, eller om jeg skal øke mer.

Nice :) Jeg hadde aldri motivasjon etter konk til reverse dietting, selv om det var planen. Men tar det fra NÅ og jobber opp metabolisme mot neste års deff, så jeg kan deffe på høyest mulig kcal :) Ofte vanskeligere enn "vanlig" diett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma kommer til å drepe meg fordi jeg gjorde dette men... Jeg har sittet på moped i denne venstrekjørte-gærne trafikken i Thailand! Aldri hatt så stort adrenalinrush og følt meg så fri samtidig. Det som gjør det verre var at sjåføren hadde drukket vodka og whisky på forhånd... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg! :) Du kan jo evt ta en prøvetime, eller vi tar en tur på Odderøya?

Det kan vi ^_^

Vet ikke hvor du trener.. har medlemskap på Elixia jeg kan bruke i kristiansand, ellers er det vel ikke noe problem å få en prøvetime på et senter heller ^_^ :-) Odderøya er jo og alltids en fin plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vi ^_^

Vet ikke hvor du trener.. har medlemskap på Elixia jeg kan bruke i kristiansand, ellers er det vel ikke noe problem å få en prøvetime på et senter heller ^_^:) Odderøya er jo og alltids en fin plass :)

Jeg trener også på Elixia, så da ordner vi noe! Du holder deg helst i Vågsbygd? Jeg har aldri vært på det nye senteret der, så da kan vi jo det evt :) Bare gi meg et pip når du er i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener også på Elixia, så da ordner vi noe! Du holder deg helst i Vågsbygd? Jeg har aldri vært på det nye senteret der, så da kan vi jo det evt :) Bare gi meg et pip når du er i byen.

Yess, bor i vågsbygd.. men må inrømme jeg ikke likte Elixia der spesielt.. de har kun 1 benk.. men de har 3racks..

Spurte om de hadde flere benker (trodde kanskje det var et rom med benker i), og fikk til svar. at du kunne rulle en manualbenk inn i racken.. så sånnsett hadde de 4 benker.. -_- ehhh.. ja :-p

Om du har et Elixia å annbefale er det ikke noe stress å kjøre dit istedet :)

Skal gi et pip *_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...