Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er heeeeeeeeeeeelg :D 3 timer igjen på jobb så bærer det rett på Deli for å hamstre kokossorbe som skal få en stor dæsj med hakket mørk sjokolade og nøtter på seg som skal konumseres mens jeg fortsetter everntyret som superhelten Sam i Splinter Cell :nin:

Og i morgen skal de skyhøye hælene på for da blir det fest :D Wuhu!

Ha en herlig helg folkens!!!!! :joyful:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første frihelg siden begynnelsen av juni! :D

Og så det som kunne hørt hjemme i dagens negative, men som endte med å passe her istedenfor: jeg har tilbragt dagen på laben, og er nå ferdig med alle prøvene! :D Nå er det identifisering av alt som gjenstår, mye arbeid det og, men jeg slipper i alle fall mer drittjobb (bokstavelig talt), og å måtte ta hensyn til at jeg dusje før jeg kan gjøre noe annet etter laben. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% Peated fra Nøgne Ø.

Bål på flaske. Akkuratt som å drikke bålet... minner strømmet på, helt fra barndommen... alle kvelder i telt, alle dagsturer i fjellet..

Alt.

Regner med at den er utprøvd, men hvis ikke... nostalgi på flaske.

Uprøvd! Lukter ett innlegg her når den er utprøvd! Takker for tipset! Herlige assosiasjoner du drar, og nøgne ø er stort sett gull.. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

bestemte meg for å trene til tross for fittestøl rygg - og det virker som om det løsnet litt på treningen! Gudene vet hvorfor, men jeg kan gå normalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnslig som jeg er, så blei jeg i godt humør av å prøve å forstå hvordan noe er fittestølt... Men det er nå meg.

Ellers, fra fjæsbukji

Ganske greit å sitte ute i sola (1), i hagen (2), og lese om det elektromagnetiske sansesystemet til slanger (3), mens naboen deler vannmelon (4)

Ganske bra aften, det

Hele fire positive punkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...