Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får endelig igjen den nye Volvoen min fra reperasjon! Stått på verksted i 1 uke og imens har jeg hatt en rævva leiebil. Så glad jeg ikke kjøpte Toyota Avensis!!!!

Eyy! Ikke diss A4 familielivet bilen min... Mangler bare hundeburet inni så er jeg så A4 som det går an... Og LeanMachine, det der vakke no å like... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyy! Ikke diss A4 familielivet bilen min... Mangler bare hundeburet inni så er jeg så A4 som det går an... Og LeanMachine, det der vakke no å like... :p

Sorry :p Men den er da ikke noe så god å kjøre som Volvoen min! Dessuten så er jeg (nesten) A4 family jeg å, minus mannen haha og Volvo ER jo familiebil delux! Bare snerten i tillegg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens glade på trening!

Har bestandig vært svak i knebøy(mye pga mobilitet), og hadde intill i går tatt 84 eller 86kg i bøy..

Tok et sett på 80kgx5 og sa: Innen jul skal jeg ta 100kg, og innen utgangen av september skal jeg ta 90kg!

Rett etterpå tok jeg likesågodt 90x3 og 100x1 x2 ned til parallell :D

Målene ble gjort om til sett på 100x5 innen jul ganske fort :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Slutter halv 12 hver eneste mandag - det er deilig, det. Desutten slutter jeg tidlig (kvart på 2) to dager i uken når det er A-uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å trene x-size for tre måneder siden, og har alltid tatt dips og chinups med negativ vekt i apparat. Var veldig svak da jeg begynte, så jeg hadde 25kg negativ på begge øvelser, og i går klarte jeg mine første dips med kroppsvekt! YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Klarte faktisk 4x2 og 3 reps på siste, men da var det fullstendig stopp. Tidenes deiligste følelse. Nå er neste chins med egenvekt! LEGGO!!!!11111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gårsdagens negative var at jeg tråkket over noe så salig at jeg ikke har tråkket over så sykt før i hele mitt liv, så det resulterte i at jeg ikke klarte å være borti det på gulvet engang... dagens glade er at jeg hvilte beinet i sikkert 12 timer foran TVn i går :sleep: og jeg kan kjøre bil igjen :D

Ikke helt 100% enda, kanskje 80, but still, progress :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Hadde årets første biologitime i dag, og læreren sa at ikke alle var "doktorgradsstipendiater i immunologi som deg, Ina."

Det er en god start på året, hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...