Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Skal spise sushi i dag for jeg har bursdag. Yay me!

Gratulerer!

Jeg fikk høyttaleren min fra DHL i dag som jeg har ventet på siden mai. En Libratone Zipp, vant den i en konkurranse i FHM hvor man skulle sende en link til det rareste man har funnet på nettet. Den koster over 3000,- i butikk og lyden er noe av det råeste jeg har hørt av Bluetooth-høyttalere, så det er SWEEEEET! :woot:

Den gjør ikke så mye ut av seg, men er stilren og spiller i 360 grader utover.

dsc03742-1348615967.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Jeg fikk høyttaleren min fra DHL i dag som jeg har ventet på siden mai. En Libratone Zipp, vant den i en konkurranse i FHM hvor man skulle sende en link til det rareste man har funnet på nettet. Den koster over 3000,- i butikk og lyden er noe av det råeste jeg har hørt av Bluetooth-høyttalere, så det er SWEEEEET! :woot:

Den gjør ikke så mye ut av seg, men er stilren og spiller i 360 grader utover.

dsc03742-1348615967.jpg

*sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet med den herlige følelsen av at det er FREDAG:joyful:

Hoppet på mølla mi og unnagjorde 5 km med tøy og bøy etterpå :happy:

Så nå er det bare å unnagjøre resten av arbeidsdagen og siden himmelen faller ned så skal det fråtses i hjemmelagde sjokoladecookies og sjokoladeis med film og gaming :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...