Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fra 13.august er jeg sykepleierstudent. <-- det positive. Jeg har kjempelyst, men likevel livredd.

Mye bakhistorie her, men for 5 år siden var min eneste plan å ta livet av meg. Sliter fortsatt med sosialfobi, så dette blir en heidundranes angsteksponering.

Gratulerer! Høres tøft ut, men en slik fremgang er absolutt noe å være stolt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens negative.. eller ... ukas negative...: venninner som kommer med falske beskyldninger og får meg til å få dårlig samvittighet når det ikke har, så vidt jeg kan se og huske, noe rot i virkeligheten...

:cry::cry:

Hev deg over det! Sannheten har det med å komme fram til slutt. Men skjønner det er sårt, og vanskelig å forsvare seg mot noe som ikke er sant.

Gå og løft noe tungt, løp fort, la endorfinene strømme, og bli glad igjen (y)

(Gårs-)dagens glade, en fast besøkende på jobb sa helt uoppfordret på en ufresh dag at jeg har så fint smil :shy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen123

Om 17 timer er jeg tilbake i Ålesund og nyyyter 14 dager sommerferie før jeg skal begynne på skolen igjen! :cool: Det blir kjekt å være student igjen, men jeg gruer meg til å tape inntekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk nytt treningsopplegg og matplan fra PT rett etter ferien, for ca 2,5 uker siden.

Meget fornøyd med treninga, matplanen var et tradisjonelt fitness/grete rohde-opplegg (Kona rynka veldig på nesa da hun har tatt litt GR-kurs). Matplanen holdt i fire dager. Blodsukkersvingninger fra helgvete, helt zombie på kvelden, selv med 500 kcal i underskudd.

Men modifiserte planen slik at karbohydratene er kutta ut og erstatta med grønnsaker og litt mer kjøtt og fett (ikke så mye av det siste). MASSE grønnsaker. Og har ktuta veldig ned på inntaket av ost og slikt.

Nå, 2,5 uker seinere, er jeg ned 2,7 kg (jada, veit det er mye vann, men faen heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...