Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens glade for min del er at jeg klarte å fullføre Jentebølgen, uten et eneste stopp. Jeg trodde jeg skulle dø før jeg kom halvveis, men klarte hele løpet på ren viljestyrke. Det er motiverende som faen å vite at jeg kan klare fem kilometer bare jeg bestemmer for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom ikke opp i muntlig naturfag <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Du er ramm! Mad skills bro. Kom heller aldri opp i eksamen i første- eller andreklasse VGS.

Føler meg generelt tilfreds i dag. Litt leit av SAS ikke lenger har "last minute"-ungdomsbilletter (600 kr til Frankfurt? Ja takk), men sånn er verden. Lønnsøkning på jobb fra juli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

av en eller annen utrolig grunn fant bilen ut at den skulle starte i dag :D :D :D og "motorfeil"-lampa har slukket av seg selv.... DAGENS GLADE uten tvil (y)

Edit: OG har funnet ut en måte å bruke det fæle skogsbærwheytechpulveret på;

smoothie av frosne tropiske frukter (skal byttes ut med jordbær/bringebær/skogsbær!!!), frosne blåbær, kesam, sukrin og wheytechen. ble :hungry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...