Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Treneren min har enda ikke fått med seg at jeg og en fra samme treningsgruppa har blitt sammen. Typen klippet seg idag og kommentaren var noe i duren " ja, hva sier kjæresten? Hun fikk vel hjertestans da hun såg deg." Imens jeg stod ved siden av han. (La meg nevne at vi kysset etter forrige trening og ALLE har fått det med seg....bare en tydeligvis ikke :p )

Det gav ihvertfall meg latterkrampe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Besto Krav maga gradering idag:D hard teknikk trening etterfulgt av styrke/utholdenhets trening, og kroppen har fått juling. Enkelte av øktene var så harde at jeg nesten begynte å grine når jeg var ferdig:D hadde også bryting, meg mot en gutt, og jeg vant lett hver gang.:D han var 10kg lettere enn meg da, MEN LÆL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter x antall uker uten kjøleskap, ingen tid eller overskudd til å lage mat sånn som mat skal være, noe som har resultert i grandiosa og bagutter - er jeg nå overlykkelig over å kunne spise vanlig, sunn mat igjen. Startet i morges og jeg føler meg allerede lettere, i bedre humør og alt sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg vedkjenner at mengden naturressurser tilbake i verden er uforenelig med våre ønsker om å vedlikeholde og foredle samtidens samfunnskonfigurasjon (se til EU for en forsmak på det som venter kongeriket), har jeg en ubestemmelig følelse av tilfredshet for tiden. Nesten litt livsbejaende er jeg. Spesielt til meg å være, men godt. :cautious::cat::X3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade er at jeg kom meg opp rundt klokka fem idag morges, dro på trening klokka seks, og var ferdig til klokka syv. Det var dagens første økt, og den eneste utendørs. Strålende vær og flott selskap gjorde økta komplett! Nå er det eksamenslesing, men jeg gleder meg allerede til benkpressøkta klokka fem i ettermiddag! :)

post-16367-14440943994_thumb.jpg

post-16367-14440943994905_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade er at jeg kom meg opp rundt klokka fem idag morges, dro på trening klokka seks, og var ferdig til klokka syv. Det var dagens første økt, og den eneste utendørs. Strålende vær og flott selskap gjorde økta komplett! Nå er det eksamenslesing, men jeg gleder meg allerede til benkpressøkta klokka fem i ettermiddag! :)

Kardioøkt på bane? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...