Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, jeg har aldri vært der^^ alle rundt meg sier vi ska til bergen når vi egentlig skal til austrheim så regna med det var i samme område^^ oh well

Bergen er Bergen og Austrheim er litt over ein time nordover. Dvs i Nordhordland som sjølvsagt er the shit. Westcoast is the best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Første skikkelige spisedag på 6mnd! (har hatt 2 usunne dager hittil i år, meeen der tror jeg at jeg var på underskudd uansett.)

- ikke at jeg har spist mye i dag, for jeg har ikke så mye matlyst, men har en boks ben&jerrys og en troika til i kveld.<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Har alt håret i en topp på hodet, har drukket 0.5L kaffe, skal på konsert i dag og festival i morgen, bestevennen min tar med madrass til meg til festivalen, og jeg skal ha kosetrening i dag - ikke følge et oppsatt program, men gå gjennom øvelser jeg liker. (Blir mye frivendinger, altså.)

Dette kan ikke annet enn å bli en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...