Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Usikker på om denne bør gå under "dagens glade" med tanke på konsekvensene, men:

Klassen min laget brownies i mat&helse i dag. Jeg har spist seks stykker. Jeg er veldig lykkelig akkurat (og høy på sukker). :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gårsdagens glade:

Så tre venninner som tok bøy og beinpress sammen. Tydelig at ei av dem visste en del mer enn de andre, for hun pusha dem til å ta dype bøy og pressa venninnene til flere reps. Vakkert, vakkert, vakkert! Mer slikt på alle gym!

Som å se meg selv sammen med den noget utrente venninna mi :p Jeg pusher henne hardt og føler meg som trenerne på The biggest loser elsn, love it! :love: hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøre litt CT Fletcher:

It is STILL your muddafukkin' set!

Haha, jepp! Hun venninna mi er faktisk så utrent at når hun starta for to uker siden fikk hun ikke pressa opp plata på beinpressen helt uten vekter! Har tvingt henne opp i 20 kg nå, neste uke blir det 30 ;) Go hard or go home. Har gitt klar beskjed om at hvis hun ikke gir jernet kan hun kuke rundt der sammen med noen helt andre enn meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jepp! Hun venninna mi er faktisk så utrent at når hun starta for to uker siden fikk hun ikke pressa opp plata på beinpressen helt uten vekter! Har tvingt henne opp i 20 kg nå, neste uke blir det 30 ;) Go hard or go home. Har gitt klar beskjed om at hvis hun ikke gir jernet kan hun kuke rundt der sammen med noen helt andre enn meg :p

Så enig så enig, men det er jo også en balanse på å ikke kjøre for hardt så hun får avsmak da. Men høres ut som hun vil få kjørt seg godt, men med et slikt utgangspunkt will hun jo gjøre all sortz uv krazeee ganiz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig så enig, men det er jo også en balanse på å ikke kjøre for hardt så hun får avsmak da. Men høres ut som hun vil få kjørt seg godt, men med et slikt utgangspunkt will hun jo gjøre all sortz uv krazeee ganiz!

Hun har tålmodighet på lik linje med en tissetrengt hund, og vil ha resultater helst igår. Så da skal hun faen meg få det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...