Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har min første visning i dag!! (I år, hadde en del i fjor og, leier ut leiligheten som kollektiv, Tønsberg)

Også klarte jeg 5 pushups uten problemer når jeg skulle teste om jeg klarte en, badekåpen var bare litt i veien! Jeg har ikke trent på det, og har ikke tatt mange siden jeg var ca 11, det er da 13 år siden.!

JEEJ!

Update: Jeg klarte 9 pushups!! (Tror ikke den siste er godkjent da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også perse i benk i dag. Kjører for tiden brystpress+strikk for å øke i styrke, og i dag skal jeg kjøre 8x3 med 140kg+motstand i apparatet+strikk som gir 80kg i toppen. Med andre ord skal jeg skvise ut godt over 220kg i topp og 150kg i bunn :D

øhm, okei, kjenner jeg ikke skjønte alt det der...:wub: men uansett å ha en "med-perser" i benkpress i dag er knall! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, å drikke en drøss med vann fungerer faktisk mot vannretinasjon! Har drukket 4 liter vann i dag og ser at magen min allerede har fått ett søkk. Se bort fra at jeg tisser konstant nå, så lurer jeg på hvor lenge jeg klarer å shotte en liter vann i slengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...