Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helldigdagene, 1 og 2 juledag?

Selve julefeiringen er en bastard helligdag som de kristne har kapret fra germanerne. Dette ser man ved at tidlige "jule"tradisjoner blir sett på som synd i bibelen. Feks så sier gud i Jermemias bok kap 10:2 at man ikke skal ha "juletre"

Så sier Herren:

" Dere skal ikke lære dere å gå folkeslagenes veier

og ikke frykte tegnene på himmelen

selv om folkeslagene frykter dem.

For folkenes skikker er tomme.

De hugger et tre i skogen,

en håndverker lager det til med øks,

de pynter det med sølv og gull,

de fester det med nagler og hammer

så det står støtt."

Avskaff hele driten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjemmelaget brødskive med blåbærsyltetøy og banan:D omnomnom.. Ellers så kan jeg nevne at jeg virkelig har valgt riktig yrkesretning å gå til, det blir jeg mer sikker på hver gang jeg har vært vikar i en klasse:) ooog sol ute<3 *små gleder her i livet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma har hatt vondt i begge skuldrene sine en god stund nå, og medisinstudenten som jeg er, måtte jeg jo selvsagt ta en full undersøkelse. Dagen etterpå var mamma hos legen sin, og han mente diagnosen var akkurat den samme som jeg mente. Tjohei. Da har jeg jo lært litt likevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridag og jeg har sovet til klokka 11 + skifta til sommerdekk på bilen + vaska bilen for første gang på to år :)

Senere blir det bootywork, 4x4 og ett par timer i baaaassenget. LYKKE! <3

PLUSS AT JEG HAR FÅTT NY JOBB :D

Lurer på hvordan den bilen så ut! haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...