Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har gått ned enda 7kg(ca - siden jeg målte meg på kvelden etter mye drittmat :rofl: -- menne ca-caish :D:D) siden sist igjen noe som betyr vekttap på ca 20kg(+/-) siden januar:D Og at til og med farmor sin venninne (som sjelden ser meg) la merke til at jeg har slanka meg :D:D:D

Jeg er strålende fornøyd jeg :D

Også sa jeg for første gang i mitt liv (fakta-faen) nei til kake i går :D:p:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vill glede når venninnen min som i lang tid ikke har tatt til seg rådene mine, endelig ga slipp på gamle tankemønster, tok til seg det jeg sa om at hun burde kutte ut pasta/ris/brøs osv for å oppnå vektnedgang, og deretter lyttet nøye til rådene mine om proteiner ifht styrketrening , og etter det nøye studerte boksen min med proteinpulver, lyttet til svarene hun fikk om den og deretter spurte hvor hun kunne få kjøpt det og hvordan hun bør legge opp styrkeprogrammet sitt :D ENDELIG begynner ting å nå inn til ett stort antall av vennene mine og det er så inspirerende ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...