Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens glade her er nyinnkjøp av sommertøy på b.young hvor jeg først prøvde i str 40 (heller det enn å prøve i 38 og at den er altfor liten..), men druknet :-) Prøvde 38, fortsatt for stor. 36 passa og foruten en sykdomsperiode var jeg 18-20 år siden jeg passa en 36 str sist.

Det skal sies at størrelsene er store, men for meg var dette en liten glede, men allikevel stor glede :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok med meg min nye (og første) smartphone ut på løpetur med gps og treningsapp, løp mye fortere enn jeg trodde, og den relativt korte turen min ble tilsammen ca 4km med oppvarming og nedrtrapping! Som en spontantur en lørdagskveld var ikke det så verst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen123

har fått 12 bokser cottage cheese og 6 bokser kesam, været er fantastisk, risgrøt til lunsj, indrefilet til middag, en skikkelig god treningsøkt, nyredd seng og bare 10 dager til hjemreise og 4 nye uker fri.. herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen123

hmm.. kanskje jeg skal prøve meg på en miks en dag.. i dag ble det ekte risgrøt med ekte sukker, kanel og meierismør, ettersom kokka hadde lagd det til lunsj, blant masse annet. klager ikke på tre varme måltider for dag :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Risgrøt? kesam+CC+moste jordbær (fra Nora) = riskrem :D

EDIT: 1 boks CC + 1 boks med mager Kesam + 100g moste jordbær rørt sammen er dødsgodt :)

50/50 cc og mager kesam + masse kanel (og evt søtning), og hils på risgrøt møter rømmegrøt.:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Tidenes beste sykkeltur på fredag, kun truet av av tidenes NEST beste sykkeltur i går :)

2. 6 dager til avreise, 4 uker på Kreta. :cool:

3. All-time-low på vekta fredag, faktisk 1kg fra målet satt for 10mnd siden. Gått ned 26,5kg med flesk, og blitt MYE mer markert, spesielt lår, rygg og armer. Snitt på 3 treninger a 2 timer pr uke i 9mnd gir da litt resultater...

4. Sjekket webcam, Chania har 27 grader og stålende sol

5. Er mannen til VERDENS BESTE jente ( kommer alltid til å være jenta mi, selv om vi er passert 14is stadiet for .... noen år siden... ), på 17nde året ( hvor gammel er jeg egentlig .... :) )

Alt i alt, har jeg lyst til å SKRIKE av joy !

PS - jaggu klarte vi få til barnevakt i ettermiddag også til begge gutta. Hurra igjen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk A på en eksamen! :D Hadde en litt dårlig følelse på den, faktisk, men da svarte jeg nok bedre enn jeg trodde!

Menmen, likevel en møkkadag, IKEA bare fucker med oss og jeg har sitti i hele dag og venta på en meeeget forsinket vareleveranse som kanskje ikke kommer i dag allikevel. Jeg vil trene! Nå merker jeg treningsnarkomanien meget godt, kjenner jeg, at det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...