Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har mange i dag:

tråkka over i går, men foten er helt fin i dag igjen

var hos tannlegen - null hull og neste år kan jeg fjerne den stanga jeg har hatt bak tenna siden jeg var 13

det har vært knallvær og vi grilla kjempegod middag med laks og masse grønnsaker

jeg løp 4x4 tross litt vondt i foten, og det gikk kjempefint og kunne øke litt på tempoet

kjøkkenet er nå helt ferdig og jeg prøver ut den nye stekeovnen med TO brett med knekkebrød inni ovnen samtidig :D

Hoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på Kreta, temperaturen er stabile 32 grader i lufta og 2t5 i vannet. Litt vind, nær sagt heldigvis. Godt over tre uker enda til jeg setter kursen hjemover. Litt slit å holde seg unna øl,vin og andre godsaker, men jeg får holde igjen så godt jeg klarer på dietten. Gresk mat er ikke den verste, mye kjøtt,salater mv.

siste status på vekta viste -27,1kg siden 18 august, såjeg vil hevde jeg føler meg bedre i shorts enn på 20 år. Litt digg å kunne vrenge av seg det meste, og tasse rundt i nær sagt nettoen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- soooola skin :D

- kjøpte 4 pk karbonadedeig på tilbud idag! Nå blir det hjemmelagde kjøttboller, nam

- hadde time hos densuperdeiligeogkjekke naprapaten min i dag, og fikk fikset på en supervond og stiv nakke som har plaget meg i ukevis nå.

- det er bare 3 dager igjen til jeg flyr til varmere strøk! :cool:

Hvor fant du dette fantastiske tilbudet? Har en mor som nekter å kjøpe karbonadedeig.. Det er for dyrt -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Fikk melding om at min MacBook pro ligger og venter på meg på på postkontoret :D

Gled deg, veeldig morsomt leketøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...