Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tre stk, skal ta en cover up nå i løpet av sommerferien. Har en på armen, typ armbånd:eek: så HARRY... ugh, den skal bli stor opp til skulderen med deilige farger og barnas initialer. Har tegnet litt selv, men må få tatovøren til å finpusse den for meg.

Min første er tommy og tigern som koser hverandre, bak på hoften min, fortsatt glad i den gamle tingen der.. Kanskje fordi jeg ikke ser den. Så har jeg en tribal foran nede venstre hofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett gjennom hele tråden nå. For ikke å tråkke noen på tærne så nevner jeg ingen navn, men her var det veldig mye dårlig, noe bra, og noen få som stakk seg ut som veldig bra :p

Skulle ønske folk ble litt mer kritiske til hvem de slipper løs på sin egen kropp med blekk og nåler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenFat

Liker at mange er kritiske til tattoveringer, og ikke tar hva som helst, men alikevell ender opp med uproposjonerte og dårlig tegnede tattoveringer selv. Det ser man tilfeller av overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar den der var tilsiktet meg, ettersom det ikke har vært så mange andre her inne som har kritisert noe ;)

Da må jeg få spørre deg om hvilke av mine tatoveringer som er uproporsjonerte og dårlig tegnet?

Om jeg har oppfattet en ikke-eksisterende sarkasme i innlegget ditt feil, så overse denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tatoveringer kan jo være så mangt. Det er ikke ALT som ser like fint ut. Og om man tar en "dritkul" tatovering som 20-åring/30-åring, så er det ikke sikkert den føles like kul som 40/50/60/70/80-åring (men det tenker man jo ikke så mye over når man sitter der og føler seg dritkul). Jeg har gjort det selv og gjør det ikke igjen. Tatoveringene er fine de, men som en "seriøs arbeidende kvinne" føler jeg de tar for mye (negativt) fokus. Og jeg har selvfølgelig forandret meg med årene. Nå bruker jeg tid og penger på å få fjernet de med laser. Men for all del, jeg synes det er helt rått med tatoveringer! (bare man ikke angrer i ettertid) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillt time og starter på fullsleeve den 17/7! Blir awesome :D

Lov å spørre hva motivet blir, og hvem artisten er? :)

Tatoveringer kan jo være så mangt. Det er ikke ALT som ser like fint ut. Og om man tar en "dritkul" tatovering som 20-åring/30-åring, så er det ikke sikkert den føles like kul som 40/50/60/70/80-åring (men det tenker man jo ikke så mye over når man sitter der og føler seg dritkul). Jeg har gjort det selv og gjør det ikke igjen. Tatoveringene er fine de, men som en "seriøs arbeidende kvinne" føler jeg de tar for mye (negativt) fokus. Og jeg har selvfølgelig forandret meg med årene. Nå bruker jeg tid og penger på å få fjernet de med laser. Men for all del, jeg synes det er helt rått med tatoveringer! (bare man ikke angrer i ettertid) ;)

Respekterer selvfølgelig andre sitt syn på tatoveringer, og skjønner at man forandrer seg med tiden.

Tatoveringer er noe jeg har interessert meg for i flere år nå. Og jeg har hørt alle mulige argument for ikke å tatovere seg. Jeg har tenkt nøye gjennom alt, og vet at jeg ikke kommer til å angre. Tatoveringene mine blir som et fotoalbum. Representerer forskjellige tidspunkt i mitt liv, og fungerer som minner som tar meg tilbake til den gangen jeg gikk og planla den, og alt som foregikk i livet mitt på den tiden. Jeg gleder meg til jeg blir 80 år gammel og har kroppen full av minner og historier jeg kan fortelle alle de andre gamlisene jeg deler pleiehjem sammen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanya maske? Fett! Har en svær, rød hanyamaske på en påbegynt japansk sleeve som var en coverup. :)

Fortsetter med koi drage og litt forskjellig. :)

Høres bra ut! Jeg skal ha i svart hvit. Men japansk er awesome uansett farger eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lov å spørre hva motivet blir, og hvem artisten er? :)

Respekterer selvfølgelig andre sitt syn på tatoveringer, og skjønner at man forandrer seg med tiden.

Tatoveringer er noe jeg har interessert meg for i flere år nå. Og jeg har hørt alle mulige argument for ikke å tatovere seg. Jeg har tenkt nøye gjennom alt, og vet at jeg ikke kommer til å angre. Tatoveringene mine blir som et fotoalbum. Representerer forskjellige tidspunkt i mitt liv, og fungerer som minner som tar meg tilbake til den gangen jeg gikk og planla den, og alt som foregikk i livet mitt på den tiden. Jeg gleder meg til jeg blir 80 år gammel og har kroppen full av minner og historier jeg kan fortelle alle de andre gamlisene jeg deler pleiehjem sammen med :)

Jeg ville nok aldri ha frarådet noen fra å tatovere seg, det er noe man fullt og helt må ta ansvar for selv. Selvfølgelig finnes det mange som tar med seg tatoveringene sine med stolthet gjennom hele livet. Jeg trodde også at jeg skulle være en av dem.. Men så er det til syvende og sist i nuet man faktisk lever, så man må jo gjøre det som føles riktig for seg. Mente ikke å støte noen med innlegget, jeg ville bare fortelle om mitt eget tilfelle :) Som sagt, jeg digger tatoveringer (bare ikke på meg selv lenger) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...