Gå til innhold

Hva er ditt favoritt pre-wo tilskudd?


flexxnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er dette for noe?

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/jack3d-advanced-230g

Og hva er forskjellen på denne og den gamle og Micro? Boksen er klin lik den gamle. Fant de ut av Micro suger?

Smakt på den nå! Fikk boksen i går, men hadde ikke treningsdag da. Så i dag var mitt første forsøk med dette.

Den smaker mildere, og litt mer vanilje enn Micro. Jeg tok 2 scoops, som man maks skal ta etter 3-4 treninger (ifølge boksen). Jeg gadd ikke vente så lenge, så jeg kjørte rett på 2 scoops.

Jeg merket litt prikking i leppene i 1 min, men utenom det var det ingenting som skjedde. Kanskje litt pump i løpet av treninga, men jeg vet ikke om det har pga PWO eller om nivået av pump hadde vært der uten PWO også.

Jeg synes Micro smakte litt bedre (mer godteri-smak og ikke så mild), og den ga meg også mer effekt de 3-4 første øktene enn denne Advanced gjorde.

For min del var det ikke noe bra kjøp, da fortsetter jeg heller med Neurocore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye forventer dere av en pre-workout? Det er på tide å innse at dagene med Jack3d, 1.M.R, Maximize V2 og gode gamle Craze er forbi. Disse produktene kom på markedet ved å snike seg unna div. lover. Det kommer sannsynligvis ikke til å bli solgt slike kosttilskudd igjen, hvertfall ikke i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye forventer dere av en pre-workout? Det er på tide å innse at dagene med Jack3d, 1.M.R, Maximize V2 og gode gamle Craze er forbi. Disse produktene kom på markedet ved å snike seg unna div. lover. Det kommer sannsynligvis ikke til å bli solgt slike kosttilskudd igjen, hvertfall ikke i Norge.

tror du tar feil. folk som har prøvd disse produktene gidder ikke kjøpe jacked3ded micro o.l. da kan man likesågodt trene uten. så hvis de skal tjene penger tror jeg de vil prøve å få frem noe lignende. craze kom jo som en erstatter for jack3d.

uansett, kan ikke folk slutte å bruke smak som et kriterie for kvaliteten på prewo. det er 2dl som skal styrtes, smaken er uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg No xplode i sverige for en liten stund siden, Anbefales ikke hvis du ønsker pump. Men jeg merker at jeg får mer fokus på treningen. https://www.proteinfabrikken.no/hovedsiden/pre-workout/no-explode/no-explode-2-0-1125g-watermelon 700 kr er ren svindel, betalte selv 400kr. 1 dose er 1 scoop, nå er jeg oppe i 2,5 scoop kjenner forsatt ingenting:sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...