Jump to content

dberg

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About dberg

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Deilig å høre at det er flere i samme sko som meg! Her kommer spørsmålet mitt da, i og med at jeg regner med at du tar opp fag for å gjøre ferdig studiekompetansen din? Vi kan fortsatt søke vi som ikke har studiekompetanse, men har den til sommeren, og ettersender vitnemålet, sant? For jeg har min siste eksamen fra videregående pensumet i mai, og jeg er veldig usikker, i og med at de sier i Youtube-filmen de nylig la ut, at du måtte ha studiekompetanse fra søkerstund. Stemmer dette?
  2. Nå angrer jeg litt på at gikk for GASP sitt belte, vell og merke! Men jeg har stor tro på det jeg kjøpte, men jeg har sikla ganske så lenge på det beltet, eventuelt en annen version av den. For den beltespenna ser så ufattelig praktisk ut! Takk for svar!
  3. Hvor kjøpte du dette beltet, og er du fornøyd med det generelt? Pris?
  4. Det kjøpte jeg på bodypower, Charlottenberg Shoppingcenter, i Charlottenberg, Sverige Men jeg vil tro at der har det de fleste steder der Bodypower hører til
  5. Har selv brukt Craze og I'm fucked up. per dags dato går jeg fortsatt på I'm fucked up, og føler det sparker litt da det kommer til prikking. Pump derimot har jeg følt at den avtar egentlig veldig mye i forhold til hva Craze gjorde. Så jeg må si at jeg fortsatt savner den, og har den som favoritt enda, men nå har jeg vell og merke ikke prøvd så veldig mye Preworkout. Dog har jeg lyst til å prøve Jack3d, og teste funksjonen av den
  6. Treningssenteret, der jeg trener, har blitt en sosial-sammenkomst for gutta i alderen 16-20 ! De står mildt sagt og opptar all plass i frivekt-avdelingen, og i tillegg gjør biceps-curls i racket.. Skjønner ikke hva folk gjør på et treningssenter engang, da de har 10 min pause mellom settene sine, for å stå å snakke under treningen Men, det er nå min mening
  7. Den hengende situps; Der har du en illustrasjon Men gjør det i en ribbevegg, slik at du har føttene sittende fast. Det kan være lurt ja
  8. Heisann! Kan jeg først spørre deg om hvilken tjeneste du søker deg inn i, med disse kravene? Bare av nyskjerrighet selvfølgelig ;P Jeg har veldig god erfaring med disse ubrukelige øvelsene som forsvaret er veldig flinke til å tviholde på, men slik vil du lære deg at Forsvaret stadig vekk er, altså firkantet! Uansett, sit-ups. Du vil merke at du kjenner det kraftig i lår, legger, hofter og ikke minst korsryggen. Slik det skal gjennomføres, er at du er i en 90 graders vinkel med bein, også skal albuene dine touche knær da du er oppe. Da teller en idrettsassistent (I-ass), hver rep. Dette er da den godkjente måten! Dette vet du sikkert også, så derfor går jeg videre ;D Den beste metoden jeg brukte for å trene meg frem til et bedre resultat ved denne øvelsen, var å henge i en ribbevegg, der jeg gjennomførte situpsene fra hengende til at albuer touchet knær i øverste posisjon. Dette er da en variant. En annen, var å gjøre den liggende, bare ikke med 90 gradersvinkelen, men ved en 40(?) grader. Det vil bli en lenger avstand for albuene dine til å ta på knærne, men her vil du også kjenne det godt i magen. Du må bare gutse på, og ville klare opptakskravene. Jeg håper noe av dette vil hjelpe deg
  9. Ikke for å virke kritisk til sporten av noen som helst slag, men det ser virkelig ut som at noen av jentene på disse bildene har mer eller mindre sultet seg i et par-tre mnd før konkurranse !
  10. Salat har jeg alltids tilgjengelig - og samtidig det jeg bruker til å spice den opp. Da mener jeg grønnsaker og div som; Paprika Agurk Rødløk / Hvitløk Oliven Mager Skinke Ost Mais Tunfisk I tillegg har jeg alltids fullkorn pasta tilgjengelig. Annet pålegg jeg fant som utgjorde en forskjell for meg etter å ha lest her inne var; Sukkerfri syltetøy med smak av eple og pære, og peanuttsmør! Men dette har du nok allerede Godt måltid!
  11. Chilisaus? Det er noe som må prøves etterhvert! Jeg har styrt unna ketchupen i en lang tid nå, og jeg kan ikke si at jeg savner den så veldig! Rømmedressingen har jeg tittet på, men til nå har jeg klart å ha så mye deilig i salaten, at jeg ikke orker å tilgrise den med dressing ^^ Mange gode tips der, Aurlelius! Tusen takk! : ) Er flink til å benytte meg av grønnsakker, frukt og grønt til maten daglig. Noe av det jeg skulle ønske jeg ble flinkere til, er å benytte meg av sauser. Sunne sauser, som kan friske opp noen måltider. Dette er vell kanskje ikke det hyppigste alternativet - men det er vell absolutt mulig? Selvfølgelig, alternativet til å lage en skikkelig grønnsaksblanding som du freser i pannen er jo mye bedre kan jeg tenke meg
  12. Hei, Som titelen tilsier, så er jeg på utkikk etter innspill om hvordan dere krydrer opp maten deres i hverdagen. Sauser, krydderier, grønnsaker og div. Har begynt å ta kosthold for alvor den siste perioden nå, og det går mye i ordentlig god mat. Men, i blant så er det veldig "kjedelig" uten noe form for tilbehør ved siden av kyllingfilet og risen, eller indrefilet og pastaen. Har dere noen forslag ved f.eks. hva som er godt ved siden av pastaen? Risen? Eventuelt andre matretter dere kan komme opp med? Kjøkkenet begynner å bli et sted jeg trives, så inspirasjon og ideér mottas med takk !
  13. Sjokolade er, og forblir en "premie" for min del! En gang i uka unner jeg meg selv en sjokolade på fredagskvelden/lørdagskvelden, etter å ha holdt meg på en god linje gjennom hele uka. Som tidligere nevnt her inne i tråden, så er det vell mengde det står på. Selv unner jeg meg ikke noe mer enn kanskje 3-4 striper freia melkesjokolade på fredag/lørdagskvelden med noe godt å drikke til!
  14. dberg

    Peanøttsmør

    Da er jeg med! Kiwi hadde ikke dette produktet da jeg spurte etter det i går, her hos meg. Men da blir det leting hos Coop, ja Takk!
  15. dberg

    Peanøttsmør

    Er dette peanuttsmørret å finne i dagligvarebutikk, eller er det hos helsekosten?
×
×
  • Create New...