Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Biorytme her, så går som regel 3-4 egg hver gang jeg spiser frokost. Ellers supplerer jeg med kanskje en grov brødskive/knekkebrød, eller litt havregryn, hva jeg måtte finne av grønnsaker, nøtter, helmelk og proteinpulver :)

Skrevet

kl 9 en skive grovbrød med makrell i tomat eller kokt egg. etter ca halvannen time så tar jeg proteinshake. klokken 12 er det lunsj. skal sies at jeg gå på en kosthold og treningsplan for å bygge muskler samtidig som jeg skal ned i fettprosent! ;)

Skrevet

Egg i en eller annen form med grønnsaker ved siden, store mengder kaffe. Har jeg dårlig tid går det bra med en bolle frokostblanding (tilsatt ekstra protein, aka Kellogg's K Protein eller Kashi Lean Protein) og melk, men liker egentlig å spise så søtt på morran da jeg ofte blir litt kvalm/uggen.

Skrevet
  "Ingvildsh skrev:
Etter å ha lest hva dere skriver her har jeg en mistanke om at jeg kanskje spiser for lite?:oops: Jeg spiser som regel havregryn og thats it. Når sulten kommer etter noen timer blir det som regel en skyr.

Hva mener dere? Er det lurt å få i meg noe mer til frokost, selv om jeg i utgangspunktet er mett?

Hvor mye havregryn spiser du a? Og er det med melk eller vann?

Prøv å bruk melk, evt. litt cottage cheese/proteinpulver om du liker det. Kanskje litt bær/frukt og litt nøtter.

Før jeg begynte på diett nå holdt jeg meg god og mett lenge på den varianten ;)

Skrevet

omelett med 4 egg, 40g havregryn og nokre slicer ost og skinke. 1 glas (ca 3 dl) mjølk, 1 kopp kaffi og vitamintilskot

på bulk er det same frukost men med eit par skiver med leverpostei eller peanøttsmør i tillegg :)

Annonse

Skrevet

300g mager kesam

150g blåbær

50g bringebær

30g hakkede mandler strødd over

eller bytter ut mandlene med 15g kokosmasse og 15g mandelmel som jeg strør over.

Skrevet
  "Emiliemo skrev:
Hvor mye havregryn spiser du a? Og er det med melk eller vann?

Prøv å bruk melk, evt. litt cottage cheese/proteinpulver om du liker det. Kanskje litt bær/frukt og litt nøtter.

Før jeg begynte på diett nå holdt jeg meg god og mett lenge på den varianten ;)

Tja, jeg måler ikke, men vil tippe ca. 50g havregryn og skummet melk (spiser det som regel kaldt) :)

Skal prøve med pulver. Liker det når jeg drikker shake, så mye mulig det også er godt i frokosten. Cottage cheese er også verdt å putte oppi. Vet jeg trenger litt mer proteiner enn det jeg får i meg, så takk for tips :)

Annonse

Skrevet

Har vanligvis dårlig tid på morgenen, ender enten opp med 1 eller 2 knekkebrød med ost. Noen ganger blir det en grov brødskive. Alltid et stort glass melk! Blir ofte sulten igjen veldig raskt, ender da opp med å kjøpe noe dårlig fra kantina.. Skjerpings i år!! Må styre unna kantina.

Skrevet

Lager havregrøt av 1 dl havrekli, 1 dl ekstra lett melk, 1 1/2 dl vann og 20 gram vaniljeprotein. Topper det med sukrin, kanel og enten frosne blåbær eller lavkalorieplesyltetøy. Nam! Har jeg dårlig tid (noe jeg har litt for ofte :whistle:), blir det gjerne kesam med funlight og blåbær eller cottage cheese.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...