Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Ok.. Godt at det ikke bare er meg. Jeg har litt dårlig kontroll på ekstremitetene som det er pga ADHD, men i dag har det jo gått over stokk og stein.. svært halvlitersglass med vann i gulvet, vann og glasskår overalt.. Kaffekoppen i gulvet - koppen holdt, men kaffe over alt.. Holdt på å skjære av meg tommelen når jeg skulle skjære paprika, og så klarer jeg pokkern meg å sende halve pantebag'en i gulvet og vekke samboern som sover ut etter å ha jobbet sent. Hups. Usikker på om jeg tør å forlate huset i dag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok.. Godt at det ikke bare er meg. Jeg har litt dårlig kontroll på ekstremitetene som det er pga ADHD, men i dag har det jo gått over stokk og stein.. svært halvlitersglass med vann i gulvet, vann og glasskår overalt.. Kaffekoppen i gulvet - koppen holdt, men kaffe over alt.. Holdt på å skjære av meg tommelen når jeg skulle skjære paprika, og så klarer jeg pokkern meg å sende halve pantebag'en i gulvet og vekke samboern som sover ut etter å ha jobbet sent. Hups. Usikker på om jeg tør å forlate huset i dag :p

Det er akkurat sånn jeg har vært og! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Godt at det ikke bare er meg. Jeg har litt dårlig kontroll på ekstremitetene som det er pga ADHD, men i dag har det jo gått over stokk og stein.. svært halvlitersglass med vann i gulvet, vann og glasskår overalt.. Kaffekoppen i gulvet - koppen holdt, men kaffe over alt.. Holdt på å skjære av meg tommelen når jeg skulle skjære paprika, og så klarer jeg pokkern meg å sende halve pantebag'en i gulvet og vekke samboern som sover ut etter å ha jobbet sent. Hups. Usikker på om jeg tør å forlate huset i dag :p

Hadde det slik første uken min.Satte fra meg vannflaske, skulle ta den med meg igjen å brukte 4 forsøk før jeg fikk tak i flaska på det fjerde forsøkeforsøket satt den på gulvet :-P øye hånd kordinasjonen blir ikke Drit bra. Er fordi man blir rett å slett fjern av lite karbs.

Er ikke på PSMF nå, men prøver å begrense karbo inntaket like vell. Så etter hver treningstur nå har jeg blitt helt slått ut med vondt i hodet,og slapp i kroppen. Samme type følelser som jeg fikk av PSMF + at jeg på tisse heile tida. Kan det være at treningen holder.glukogen lagrene på et minimum?

Har ikke gått opp noe i vekt etter dietten heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, kjenner til det jeg og. Velter glass, går på møbler, putter plasfolierullen i kjøleskapet og agurken i kjøkkenskuff.. Typisk dag 3-5 for min del :) Jeg ser positivt på det, tenker at det betyr at man driver å bytter drivstoff, fra karb og glykogen, til det man gjerne vil bli kvitt, nemlig fettet. Om det er riktig vet jeg ikke, men hjelper på humøret når man enda en gang tørker opp Pepsi Max som flyter utover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør du spørre legen din om.

Det kunne jeg åpenbart ha gjort, men dersom noen her hadde erfaringer hadde det vært kjekt å høre. :) Ca det verste som kan skje er at man blir kvalm av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, den boka finner jeg på Amazon til rundt U$90 bare? Heh, burde sikkert basere en slags livsstil på mer enn bare et par artikler, men greia er jo ganske lettfattelig og enkel, egentlig. Får bli julegave til meg sjøl :D

Vedr telling på pause, jeg er litt ambivalent der. Jeg skal blant annet på en 5-dagers tur til London og Southampton sammen med 4-5 kompiser, og det blir nok relativt vanskelig å holde tellinga der ... :D

Then again, jeg reiser på ferie til helga (ei hel uke, wo-hoo) men da har jeg så absolutt planer om å følge strengt opplegg. Målebegre, Myoprotein, et par vekter, etc blir med på turen, og det blir sikkert rom for litt mer trim enn i det daglige også.

Blir stas! :)

Her kan du kjøpe den: The Rapid Fat Loss Handbook by Lyle McDonald | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald

Hehe..nei, jeg ser at det kan bli litt vanskelig å holde tellinga på den turen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

G

Dagens oppdrettslaks er fortsatt en god kilde til marine omega-3 fettsyrer - NIFES

Her står det ihvertfall noe annet, er snakk om oppdrett laks.

Ja det står at det på tross av at inneholder av Dha er halvert siste ti år, er det fortsatt en god kilde. Men skal du få i deg 10 må du spise 1 kg.. Nasjonale anbefalinger er langt under 10 g, så da er det jo uke noe problem å dekke det m fisk som nesten er blitt til grønnsak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at dere ikke har erfaring med å være ekstremt slitne. Det man må gjøre da er å være metodisk i alt man gjør. Fokusere på en ting av gangen. Gjør alt med fokus, og gjør det kontrollert. Vimser man rundt som vanlig går det galt...som vi ser av denne siden i tråden :D

Gode råd er bra det. Ekstremt sliten? Jo det har jeg vært, men formen man får av psmf faller ikke inn under det. Det er bare litt rørete. Men sant det du sier om at man må være mer fokusert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode råd er bra det. Ekstremt sliten? Jo det har jeg vært, men formen man får av psmf faller ikke inn under det. Det er bare litt rørete. Men sant det du sier om at man må være mer fokusert

Enig i at man normalt ikke er så ute å kjøre på PSMF, men det virker jo som folk i denne tråden blir Stephen Hawking av litt kalorimangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse bøkene fantes, den gang internett var firkantet, på torrentsider. De finnes nok der enda. Dersom du ikke vet hva torrents er og hvordan det brukes: HARDT. Da får du kjøpe lefsa på amazon til blodpris (er ikke så mange sider):D

Hehe, jeg tenkte utrolig nok ikke på det :o Men - jeg lasta den ned med BT på mobilen min, som lagrer alle nedlastninger i ei mappe som syncer mot DropBox - så får man det også tilgjengelig på jobb uten å bruke jobbnettverket til fyfy ;)

Takk for tipset/påminnelsen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...