Gå til innhold

PSMF (Proteinsparende Modifisert Faste)


HannaC

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg trenger litt hjelp! Klarte å ha habanero i maten min idag (alle seks kyllingburgerene jeg hadde tenkt å spise idag, trodde det var gul chili..). Habanero smaker skikkelig vondt, jeg klarte ikke spise opp dagens første porsjon, og er fortsatt kvalm pga. dårlig smak (over en time siden jeg spiste). Kl. to begynner jeg på jobb, og jeg har ikke tid til å lage noe mer mat idag. Har dere tips til hva jeg kan spise som evt. er enkelt å lage eller jeg kan få kjøpt noen plass? Tror ikke jeg orker flere av de burgerene, stygt redd alt kommer opp igjen da..

köp tonfisk, äggvita kan du spise, cottage cheese finns lättvariant. kesam. påläggs kylling med 2 % fett. grill är kempegod :) sallat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg også igang med psmf igjen. Jeg gikk ned fra 64-61 kg i juni. Etter 1 mnd. med ferie og masse god mat/is og godteri viser vekta 62kg. Noe som jeg synes er ganske utrolig (trodde jeg hadde lagt på meg alt igjen). Nå skal jeg ned på 60kg. Det har vært et mål lenge:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er sur og grinete i dag, kopierer jeg direkte ffra loggboka mi (veiedag to, etter 2 uker på PSMF):

KALDDUSJ.COM!

Crap.

For å gjør det eldig enkelt, kan vi jo bare si at dagens veie- og måleresultater var..

tadaaaaa.....

...stort sett akkurat det samme som forrige uke.

WTF?

Åssen går det an, a? Er det det at jeg ikke har vært på do skikkelig? Har sikkert sju liter Fun Light ødelagt alt for meg?

Var det de, tilsammen, tre bitene med kjøtt jeg smakte av kjærestens middag som ødela alt?

WHAT? Fuckit.

Nå skal jeg være "flink" noen timer til, før jeg avslutter den PSMF-greia her i ettermiddag, og trener som NORMALT fra i morgen. Det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oii.. Det er jo kjempe rart. Det er jo umulig å ikke gå ned hvis man holder seg innenfor grensene.

Jeg har vært innenfor, med unntak av tilsammen tre biter kjøtt i går kveld som kanskje gikk over fettgrensa.. Tre små biter!

Lenge siden du har hatt oppkrabing? Er kanskje en liten woosh rett rundt gjørnet

En uke siden, forrige torsdag etter første uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være det at du ikke har gått på do skikkelig? Spiser du nok fiber (grønnsaker)?

Det har jeg ikke gjort de siste dagene, nei.. Har spist stort sett sopp, brokkoli, stangselleri, salat og agurk.. (Ganske mye og, men det har ikke skjedd så mye uten å bli for detaljert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke gjort de siste dagene, nei.. Har spist stort sett sopp, brokkoli, stangselleri, salat og agurk.. (Ganske mye og, men det har ikke skjedd så mye uten å bli for detaljert)

Det kan jo ha noe å si da, men jeg vet ikke:) Nok vann og fiber burde jo sette igang ting, i teorien iallefall:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Jeg er nå på min fjerde dag med PSMF, og jeg føler forsåvidt at det går greit. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å spise nok, og har de 2 siste dagene mistet sultfølelsen helt. Jeg har prøvd å kompensere mindre matinntak med diett proteinshake fra proteinfabrikken, er dette greit? Jeg er av den veldig overvektige typen, så i følge artikkelen her på siden så skal jeg spise 4-5 måltider med dobble prosjonsstørrelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Jeg er nå på min fjerde dag med PSMF, og jeg føler forsåvidt at det går greit. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å spise nok, og har de 2 siste dagene mistet sultfølelsen helt. Jeg har prøvd å kompensere mindre matinntak med diett proteinshake fra proteinfabrikken, er dette greit? Jeg er av den veldig overvektige typen, så i følge artikkelen her på siden så skal jeg spise 4-5 måltider med dobble prosjonsstørrelser...

Hvor mange gram proteiner skal du ha i løpet av en dag? (Hva er målvekta di?)

Det går bra å kompensere med proteinshake, problemet er jo at det kan inneholde en del karbohydrater. Men så lenge du ikke går rundt sulten, mange opplever jo å gå sulten på denne dietten. (Jeg personlig skjønner ikke helt hvorfor, da det for min del ble mye mat i forhold til det jeg er vant til.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig!! Med runde to :DFett Nok: Ferdig med andre runde, og klar for vedlikehold

Den ble ikke noe mere ned den siste uka, men det kan jeg skylde meg selv for. To dager med ukontrollerbar fråtsing i forrige uke gjorde at vekta gikk opp nesten fire kilo. Siste rest av det ble borte i dag, så da ble resultatet denne gangen minus fem kilo (og minus 8,5 kilo første runde).

post-11745-14440873411528_thumb.jpg

Blå singlet er etter første runde, og rosa i dag (og buksa var en av de få som passet før jeg starta på PSMF i april).

Nå er jeg veldig klar for vedlikehold og skikkelig trening noen uker!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...