Gå til innhold

Din favorittunnskyldning


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IT konsulent så kan få sånn tlf på natta når jeg sover " hello, my user dosent work, I cant log on to the server" Inger Marie med plate i munnen og nylig blitt vekket: " eehm One moment, I just have to... Gni meg i øynene og Stå opp.."

Om du henter noen tips fra denne karen kan det hende du får sove mer om natta og folk slutter å ringe: http://bofh.ntk.net/BOFH/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige gener, for gammel, insulinresistens, dårlige knær, for lange underamer, vondt i ryggen, er på diett, for lite aktivitet i barndommen, for lite søvn, nesepolypper,.....

Må jo ha noe å skylde på når resultatene ikke er så bra som jeg vil, for jeg trener jo sykt bra :D

Men trenger ikke noen unnskyldning for å la være å gå på treningssenteret. Er gøy å trene så bruker heller unnskyldninger for å trene en dag eller to ekstra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Dårlige gener, for gammel, insulinresistens, dårlige knær, vondt i ryggen, er på diett, for lite aktivitet i barndommen, for lite søvn, nesepolypper,.....

Må jo ha noe å skylde på når resultatene ikke er så bra som jeg vil, for jeg trener jo sykt bra :D

Men trenger ikke noen unnskyldning for å la være å gå på treningssenteret. Er gøy å trene så bruker heller unnskyldninger for å trene en dag eller to ekstra ;)

Nesepolypper :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesepolypper :rofl:

Ble operert for noen år siden. De tok da ut 3 lillefinger store polypper fra nesa mi. Helt utrolig at de fikk plass. Har dessverre kommet tilbake igjen etter operasjonen. Blir derfor veldig fort tett i nesa og mer utsatt for å bli forkjølet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Ble operert for noen år siden. De tok da ut 3 lillefinger store polypper fra nesa mi. Helt utrolig at de fikk plass. Har dessverre kommet tilbake igjen etter operasjonen. Blir derfor veldig fort tett i nesa og mer utsatt for å bli forkjølet.

:eek: Au?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker sjeldent noen unnskyldning for ikke å trene, men det er et nederlag de gangene jeg faktisk må si til meg selv:

I dag kan du faktisk ikke trene!

Som regel er det når jeg må gå fra den ene jobben til den andre, det vil si å jobbe fra 07-23.. orker ikke ta morgenøkta før det neeeei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Lavt stoffskifte var en unnskyldning, helt til jeg ga faen å slo meg selv i hode å sa at jeg måtte ta meg sammen å komme meg over dette. Uansett hvor energinivået var.

Kan du ta en samtale med dama til en kompis av meg å fortelle henne det du fortalte deg selv?:p Hun har lavt stoffskifte og sliter veldig...går på skolen å hjem å sover og spiser, thats it...Jenta på komme seg avgårde på trening!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...