Jump to content

vindahoo

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

  1. Ser ut til at du gjør en fin jobb, Rikke. Men jeg reagerer imidlertid på følgende påstand i startinnlegget ditt: "Jeg har lagt på meg pga. stress/psykologiske årsaker, for lite mat og at jeg har vært for inaktiv." At du har spist for lite mat, hvilket direkte har ført til overvekt, er vel, slik jeg forstår det, ikke helt i tråd med gjeldende oppfatning av overvektsproblematikk.
  2. Du er *16* år og løfter 70 kg i knebøy som om det var en fjær. Veldig imponerende. Vurderer du å satse på styrkeløft? :-)
  3. Bare rom&cola i mitt kjøleskap. Ja, + en halv Skyr:D
  4. Gjorde et nytt løft i dag jeg var ok fornøyd med. Er ganske ny på markløft, samt at jeg har vært på diett en måned. Men med mine litt over 50 kg gjorde jeg to repetisjoner på 75 kg i dag etter en lang serie med pyramideløft som begynte på 40 kg - og hadde en del å gå på. Lover bra? En fantastisk morsom øvelse. Deilig å mestre det tekniske. Har nok fremdeles en del å lære og lenge til alt ligger i automatikken, men er i alle fall underveis og trives godt :-D
  5. Jeg brukte shakeweight. Økte bicepsen min med 10 cm. Kjøpte også sånn krem som fjernet 5 kilo fett fra rumpa. www.wi-onli-sell-the-reel-shite.russia-china-merrshendise.com ... eller noe sånt? :ninja:
  6. Jeg har nylig prøvd mager kesam + splenda + kakao + kanel + noen få gram opphakkede mandler. Det var virkelig fantastisk :-D Anbefales. Blandingen bestod av 200 gram kesam, ca to teskjeer splenda, ca 6 gram kakao, 3 gram mandler og litt kanel :-)
  7. Ja, det kunne jo være en mulighet. Ellers trener jeg fast sammen med kjæresten min som også gir gode teknikkråd. Men by essens, jeg sliter med følelsen av at jeg kommer til å tippe når jeg går ned i knebøy. Ekkelt.
  8. Misunner deg som fikser teknikken i knebøy ;-) Meen, jeg nærmer meg ;-) Sliter bare så voldsomt med, eh, balansen... Brukte forresten enarms roing for rygg tidligere, nettopp byttet med mark, liker baseøvelser kjenner jeg. Vil bli sterk i mark og knebøy.
  9. Det var ikke lårstyrken som stoppet meg, så brant ikke så mye der, hvis det var det du lurte på? Men i hendene, sukk. Har byttet ut til benpress nå, samtidig som jeg øver litt teknikk på knebøy.
  10. Solveig: noe sier meg at det var lenke til feil tråd ;-) CamillaLor: det var lurt, jeg skal prøve Jippi!
  11. Jeg er enig i at det er godt, men mangler så definitivt den tykkere konsistensen en god milkshake kan tilby meg ;-)
  12. Hei, Jeg er på diett og har fått en stor craving, craving for milkshake, jordbærmilkshake vel og merke. Jeg har enda ikke gitt etter for dette behovet (sterk ). Jeg har tenkt at i stedet for å sprekke og kaste i meg 1000 kcal på milkshake kan jeg spørre dere om tips for å lage hjemme, på en sunnere måte. Kanskje jeg på den måten kan la milkshake inngå i matbudsjettet mitt en gang i blant? Hadde vært fantastisk. Jeg har tenkt litt på sånn lett is blandet med frosne jordbær. Kan det bli bra? Vil for øvrig gjerne ha tips til andre ting man kan lage på diett som kan stille et søtsug, men som ikke er særlig kaloritett. Jeg har lest litt om fun-light gele. I grunn interessant, men for meg er assosiasjonen mellom gele og overspising i barnebursdager for sterk til at jeg er så fristet til å prøve det med det første ;-) Andre ting? Noe med eggehviter f.eks?
×
×
  • Create New...