Gå til innhold

Din favorittunnskyldning


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke tid - med skole, jobb og familier som skal besøkes i hue og rævva er det ikke bare bare å dytte inn en treningsøkt.

dog bruker jeg den unnskyldningen oftes i forhold til skolen :p

I går forklarte jeg for mamma (hun ringte meg IGJEN mens jeg var på trening)

"Det er faktisk viktigere å leve lenge enn å ha en god utdannelse. Dessuten kommer du langt her i verden med en bra kropp!" :p

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig døgnrytme! Ekstremt dårlig på å legge meg, og enda dårligere på å stå opp. Og jobber kveld/natt i helgene kombinert med studier i uken.

Datamaskinen er også en faktor som bidrar til mye stillesitting. Facebook, diskusjonsforum, fitnessbloggen, skriving av egne artikler osv. For helsen sin del hadde nok det beste vært å kvitte seg med hele greien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scoliose. Beste unnskyldningen både FOR og IMOT å trene. Bøyer jeg meg litt feil en dag, blir jeg veldig hoven langs ryggraden i flere uker og kan ikke sitte inntil noe, stå, gå, ligge eller noe uten store smerter. Kan ikke bøye ryggen i det hele tatt av smertene. (Metallimplantatet skraper bort i musklene?) Uansett, dette skjer jevnlig og gjerne flere ganger i året. Intet å gjøre med det foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Scoliose. Beste unnskyldningen både FOR og IMOT å trene. Bøyer jeg meg litt feil en dag, blir jeg veldig hoven langs ryggraden i flere uker og kan ikke sitte inntil noe, stå, gå, ligge eller noe uten store smerter. Kan ikke bøye ryggen i det hele tatt av smertene. (Metallimplantatet skraper bort i musklene?) Uansett, dette skjer jevnlig og gjerne flere ganger i året. Intet å gjøre med det foreløpig.

Det hørtes utrolig vondt ut...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Desverre er det det :( Og foreløpig aner jeg ikke hvordan jeg skal unngå det. Skal dog ta det opp på neste kontroll på Rikshospitalet, mulig implantatene er i veien for noe og må flyttes på.. Æsj.

Au...:( Håper virkelig de finner en løsning, hørtes heller ikke så veldig godt ut å flytte på dem da...Men what ever it takes to get better:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au...:( Håper virkelig de finner en løsning, hørtes heller ikke så veldig godt ut å flytte på dem da...Men what ever it takes to get better:)

Helt klart bedre enn sånn som det er nå. Blir for uforutsigbart, og man tør ikke leve ordentlig i frykt for å få det tilbake. Meeen. Får jeg fikset det, har jeg absolutt ingen unnskyldning lengre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Helt klart bedre enn sånn som det er nå. Blir for uforutsigbart, og man tør ikke leve ordentlig i frykt for å få det tilbake. Meeen. Får jeg fikset det, har jeg absolutt ingen unnskyldning lengre ;)

Krysser fingrer å tær for at du får fikset det snart:D Ikke noe gøy å leve 50% liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste unnskyldinger her kan kan brukes FOR trening også.

Den beste unnskyldingen jeg kan komme opp med er at jeg rett og slett ikke gidder.. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg fortjener å slappe av ikveld med å dasse foran tven eller pcen, jeg har tross alt lest pensum 8 timer i strekk."

Prøver intenst om dagen til å få den logiske tankerekka dreid over til at jeg faktisk fortjener å trene, at det er det kroppen min ville blitt glad av.. etter og ha sittet på stumpen i 8 timer.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...