Jump to content

Silje Marie

Members
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

  1. [ATTACH]4385[/ATTACH] Min nyeste
  2. Silje Marie

    Farris!

    Dette skulle jeg gjerne visst å. Fikk Soda stream til jul å er AVHENGIG<3 (både med vann og funlight )
  3. hmm. Hvordan får man sjekket det? er det fysioteapaut som tar seg av det?
  4. Silje Marie

    IOS 5

    Den har jeg ikke testet ennå, men jeg ser for meg at den kan løse mange av mine problemer i det daglige!
  5. haha. Det tror jeg jaggu jeg skal gjøre gitt !!
  6. Silje Marie

    IOS 5

    Oppdaterte i går jeg også. Utrolig snedig konseptet med IMessage ! Det liker jeg
  7. skyter ut et spørsmål til dere treningsglade mennesker. Ofte når jeg har kjørt knebøy så virker det som den ene hoften låser seg litt i bakkant når jeg går rundt etterpå. Litt vanskelig selvfølgelig å si noe om hva det kan uten å se teknikken min, men er det noe sånn åpenbart jeg kan gjøre feil siden dette skjer?
  8. Det er jo den klassiske: All mat er sunn så lenge du spiser frukt eller grønnsak ved siden av.
  9. Om du henter noen tips fra denne karen kan det hende du får sove mer om natta og folk slutter å ringe: http://bofh.ntk.net/BOFH/
  10. Ernæringsekspert på radioen: "Studentene trenger ikke lenger være bekymret. Det er ikke usunnt å spise ferdigmat så lenge du tar en frukt til dessert" Hadde ikke verden vært fin om man kunne spise hva man ville å være sunn så lenge man tar et eple til dessert ?!
  11. Jeg takker fortsatt disse skoene for en ankel som ikke fungerer helt 100 prosent. Siden jeg som liten fjorttis fant ut at det var VELDIG smart å løpe nedover en bakke med disse på, noe som ikke endte helt bra
  12. - helt klart den flate siden - den store! (bortsett fra brunost, da er det den lille) - så sprøtt som mulig syns jeg - siste har jeg ingen meninger om. Det kommer an på dagsformen.
  13. Jeg gjør akkurat det samme med M&Ms, og i tillegg spiser jeg av sjokoladen på troykaen først, derretter gelen og til slutt alt annet. og i tillegg så klarer jeg ikke spise sjokolade om den ikke har ligget i kjøleskapet først..
  14. Til dere som har gått på dietten tidligere: Hvordan bør man legge opp kostholdet sitt etter denne perioden for ikke å legge på seg alt igjen? Går man rett over på "normal" kost? Normalt for meg vil nok være: Frokost: Havregrøt med vann, proteinpulver og stevia Lunsj: 2 skiver rugbrød m. makrell i tomat og agurk mellom: en neve nøtter middag: kjøtt/fisk/fugl, poteter og grønnsaker kvelds (etter trening) cc med syltetøy, kanel og solsikkekjerner
×
×
  • Create New...