Gå til innhold

Din favorittunnskyldning


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Favorittunnskyldning:

"Alle andre synes jeg er tynn, så jeg kan jo spise den sjokoladen....(evt. slenge på sofaen sammen med dem i stedet for å trene). Dessuten har jeg høy forbrenning"

:cool:

Den bruker jeg også. Det er litt vanskelig å spise sunt når både en selv og folk rundt deg er litt av den oppfatning at du "ikke trenger det". Sjokolade er jo ikke noe mer sunt bare fordi jeg er tynn, dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ta en samtale med dama til en kompis av meg å fortelle henne det du fortalte deg selv?:p Hun har lavt stoffskifte og sliter veldig...går på skolen å hjem å sover og spiser, thats it...Jenta på komme seg avgårde på trening!:)

Akurat slik var jeg selv i den første perioden. Spiste ingenting, men vekta gikk opp og sov hele tiden. :sleep:

Klarte ikke å trene, ble svimmel og kvalm allerede under oppvarmingen.:sick:

Men 1 uke etter at jeg startet med Levaxin sa jeg meg selv at dette måtte bare gå, var bare en liten fartshump på veien.:mad:

Laget meg helt nytt kosthold, startet treningen sakte men sikkert for å bygge meg opp til å faktisk trene.:rolleyes:

Tok vell flere uker før medisinen og treningen begynte å virke, men formen kom seg. :D

Har fremdeles lavt stoffskifte, men holder det stabilt med medisinering og et hellve%¤@s aktivt treningsliv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Akurat slik var jeg selv i den første perioden. Spiste ingenting, men vekta gikk opp og sov hele tiden. :sleep:

Klarte ikke å trene, ble svimmel og kvalm allerede under oppvarmingen.:sick:

Men 1 uke etter at jeg startet med Levaxin sa jeg meg selv at dette måtte bare gå, var bare en liten fartshump på veien.:mad:

Laget meg helt nytt kosthold, startet treningen sakte men sikkert for å bygge meg opp til å faktisk trene.:rolleyes:

Tok vell flere uker før medisinen og treningen begynte å virke, men formen kom seg. :D

Har fremdeles lavt stoffskifte, men holder det stabilt med medisinering og et hellve%¤@s aktivt treningsliv :)

Creeds til deg altså!:D Er ikke lett etter som jeg har fortsått...Håper virkelig dama til kompisen min finner viljestyrken snart for hun har gått fra å være fin å slank til å se ut som en fotball...:unsure: Synes utrolig synd på henne, men er ikke så mye jeg kan gjøre liksom...Hater virkelig å ikke kunne gjøre noe. Vil bare at alle skal ha det bra jeg:rofl: Peace and love liksom:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra bergen og vi har vår egen unnskyldning "Eg gidderisje"

Den har me i stavanger og:p

Den jeg bruker er "eg gidde ikkje"...(i utgangspunktet skal det høres mer ut som Stig sin Eg gidderisje, men bodd litt for mye andre plasser..så litt utvanna dialekt):p. Eller at "nå har jeg vært flink, trent hele uka, trenger ikke trene i kveld *benke seg med skjermen i fanget og glo på en eller annen teit serie":). Rett og slett kun LATSKAP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg setter meg ikke et mål, for så å finne på unnskyldninger for ikke å nå det.

Når jeg setter meg et mål, så er det fordi jeg SKAL nå det, koste hva det koste vil. Det er ikke noe som heter "jeg tar det igjen i morgen", eller "eg giddesje"... - I mitt hode er det "giving up is not an option!"

...gosh nå følte jeg meg som en prippen viktigper :sick: haha:rofl:

Jeg er faktisk enig med du... eneste treningen jeg ikke gidder til tider er håndballtrening, men da har jeg allerede trent tungt styrke før på dagen så det er ikke fordi jeg ligger på latsiden. Pluss at jeg ikke skal være i for høy aktivitet har jeg fått beskjed om av PT'n min. (skal bygges!)

Min siste unnskyldning var på søndag da jeg hadde "aktiv hvile" på planen. Jeg hadde vært ute på tur med hunden, men for meg så gjaldt ikke det så jeg MÅTTE ned på spenst å gå litt der også. (unnskyldning for å trene er lov!) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Jeg må overtale megselv til å ta en pausedag i ny og ne pga farlig høy motivasjon for tiden! Hvis jeg trener tidlig kribler det i kroppen på kvelden og jeg vil egentlig ned å ta en økt til... Luksusproblem kanskje :p

Det har jeg også kjent mange ganger:p Hvis jeg trener før jobb så har jeg veldig lyst til å gå å trene igjen etter jobb f.eks.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri noen unnskyldning for ikke å trene - det går av seg selv for jeg elsker det :)

I matveien derimot.. Finnes alltid en unnskyldning for å spise noe søtt, trenger ikke å ha unnskyldning heller forsåvidt. Min store last og svakhet er at jeg er så fordømt god til å bake, er jeg litt sugen på noe tar det ikke lang tid før det står noe godt på benken.

Får vondt viljen altså.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri noen unnskyldning for ikke å trene - det går av seg selv for jeg elsker det :)

I matveien derimot.. Finnes alltid en unnskyldning for å spise noe søtt, trenger ikke å ha unnskyldning heller forsåvidt. Min store last og svakhet er at jeg er så fordømt god til å bake, er jeg litt sugen på noe tar det ikke lang tid før det står noe godt på benken.

Får vondt viljen altså.. :rolleyes:

Bake uten sukker da :)

Sjekk ut bloggen til Kristine Webber, mange av oppskriftene hennes ligger også på fitnessbloggen. Mye godt som ikke er usunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bake uten sukker da :)

Sjekk ut bloggen til Kristine Webber, mange av oppskriftene hennes ligger også på fitnessbloggen. Mye godt som ikke er usunt.

Å jeg vet.. Hun er utrolig flink, men enda på sunne godsaker klarer jeg å spise aalt for mye. Så, følger diett til hverdag og så blir det en kveld eller to hvor jeg lager meg noe godt. Og da er hun til stor inspirasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igrunn blitt veldig flink til å ikke finne på unnskyldninger. Jeg drar alltid på trening, spiser sunn mat, og har kuttet helt ut snop og kaloriholdig drikke (med unntak av litt skummamelk på havregryna og proteinshake). Kjenner jeg at behovet for å "unne meg noe", enten det er noe godt eller treningsfri, så tar jeg det som en mulighet til å styrke viljestyrken min. Og blir behovet for sterkt, så finnes det alltid tørrfisk :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Lider av litt det samme som Tom. Får jeg ikke til det jeg hadde tenkt på trening blir jeg sur å går hjem, og når jeg kommer hjem blir jeg enda mer sur, fordi jeg gikk hjem:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...