Gå til innhold

Din favorittunnskyldning

Anbefalte innlegg

Graviditet er den beste unnskyldningen for å ikke trene. Som en bekjent av meg jeg møtte på trening sa: "Er du sikker på at du bør trene når du er...." og nikker mot magen min... "Ja, helt sikker!" svarer jeg :)

Bra jeg bruker den unnskyldningen lite!

Fortsetter under...

"Inger Marie Mjøs skrev:
IT konsulent så kan få sånn tlf på natta når jeg sover " hello, my user dosent work, I cant log on to the server" Inger Marie med plate i munnen og nylig blitt vekket: " eehm One moment, I just have to... Gni meg i øynene og Stå opp.."

Om du henter noen tips fra denne karen kan det hende du får sove mer om natta og folk slutter å ringe: http://bofh.ntk.net/BOFH/

Dårlige gener, for gammel, insulinresistens, dårlige knær, for lange underamer, vondt i ryggen, er på diett, for lite aktivitet i barndommen, for lite søvn, nesepolypper,.....

Må jo ha noe å skylde på når resultatene ikke er så bra som jeg vil, for jeg trener jo sykt bra :D

Men trenger ikke noen unnskyldning for å la være å gå på treningssenteret. Er gøy å trene så bruker heller unnskyldninger for å trene en dag eller to ekstra ;)

Annonse

Gjest Brukernavn007
  "Oddis skrev:
Dårlige gener, for gammel, insulinresistens, dårlige knær, vondt i ryggen, er på diett, for lite aktivitet i barndommen, for lite søvn, nesepolypper,.....

Må jo ha noe å skylde på når resultatene ikke er så bra som jeg vil, for jeg trener jo sykt bra :D

Men trenger ikke noen unnskyldning for å la være å gå på treningssenteret. Er gøy å trene så bruker heller unnskyldninger for å trene en dag eller to ekstra ;)

Nesepolypper :rofl:

"thesandy skrev:
Nesepolypper :rofl:

Ble operert for noen år siden. De tok da ut 3 lillefinger store polypper fra nesa mi. Helt utrolig at de fikk plass. Har dessverre kommet tilbake igjen etter operasjonen. Blir derfor veldig fort tett i nesa og mer utsatt for å bli forkjølet.

Gjest Brukernavn007
  "Oddis skrev:
Ble operert for noen år siden. De tok da ut 3 lillefinger store polypper fra nesa mi. Helt utrolig at de fikk plass. Har dessverre kommet tilbake igjen etter operasjonen. Blir derfor veldig fort tett i nesa og mer utsatt for å bli forkjølet.

:eek: Au?

Bruker sjeldent noen unnskyldning for ikke å trene, men det er et nederlag de gangene jeg faktisk må si til meg selv:

I dag kan du faktisk ikke trene!

Som regel er det når jeg må gå fra den ene jobben til den andre, det vil si å jobbe fra 07-23.. orker ikke ta morgenøkta før det neeeei.

"Kim A. Vigemyr skrev:
Om jeg ikke trener så er det bare fordi "ææ giddårsje!"

Eller dama må ha oppmerksomhet.

Det er en verdig unnskyldning, vi alle vet hvilket helvette det blir om du trosser advarsler og trusler fra sjefen i huset!

Annonse

Gjest Brukernavn007
  "Andreas Samdal skrev:
Lavt stoffskifte var en unnskyldning, helt til jeg ga faen å slo meg selv i hode å sa at jeg måtte ta meg sammen å komme meg over dette. Uansett hvor energinivået var.

Kan du ta en samtale med dama til en kompis av meg å fortelle henne det du fortalte deg selv?:p Hun har lavt stoffskifte og sliter veldig...går på skolen å hjem å sover og spiser, thats it...Jenta på komme seg avgårde på trening!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...