Jump to content

Lillian

Members
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Lillian

  1. Det er veldig individuelt hvordan man reagerer på creatin. Noen samler vann, andre ikke. Jeg merker ingen forskjell når jeg bruker creatin. Kun økt styrke under trening. Ingen vannansamlinger osv. Vann får jeg av stress, sjokolade og is
  2. Er jo bare for overvektige som ikke trener jevnlig jo
  3. M1: 4 rå egg blandet i 2 dl eplejuice (tas rett etter trening) M2: Proteinshake + nøtter M3: Karbonadedeig/kylling/svinefilet osv med grønnsaker M4: Rester av M3 M5: Havregrøt
  4. Trener fra 0530-0630 mens jeg fyrer i ovenene i huset. Like greit å trene som å fryse frem til huset blir varmt hehe
  5. Trener fra 0530-0630 mens jeg fyrer i ovenene i huset. Like greit å trene som å fryse frem til huset blir varmt hehe
  6. Wow! For en rygg!

  7. Jeg er fortsatt nybegynner til tross for at jeg har trent i snart 2 år så jeg setter veldig stor pris på alle tips og all hjelp jeg kan få. Nå trener ikke jeg på noe gym, men har egen "frivekt avdeling" her hjemme, så min lære ligger her på nettet Så en stor takk til alle dere hjelpsomme og snille vesner der ute
  8. Det er far away fra min progresjon, men nå trener ikke jeg maksimalt heller.... ei heller med strikt kosthold hver eneste dag
  9. Ca 1 kg i mnd det første året og ca 0.5 kg pr mnd det andre året altså..... hmmmmm..... Takk for svar
  10. Nå er det nok slik at i min aldersgruppe så er det et rimelig begrenset opplag av både "tynnis-Chris'er" og "barske-Chris'er" så vi må nok velge i litt andre kategorier "Tynnis-Chris'er" er faktisk "tagbare"
  11. Jeg lærte akkurat det du skriver for et par uker siden. Chins = underhåndsgrep. Pull-ups = overhåndsgrep. Frem til da hadde jeg hørt om kun chins så jeg trodde chins var begge deler hehe. Sånn er det å være uvitende.
  12. Skal ha meg til å trille du, Therese Jeg er 5 kg tyngre enn jeg var i april, så polstringen er absolutt på plass. Har ikke lidd noen nød slik sett hehe. Men tanken har slått meg at jeg må kanskje spise mer, så får jeg heller slaktes neste elgjakt :rofl:
  13. Lillian

    Creepy på trening

    Må begynne å trene på treningssenter jeg tror jeg hehe. Går visst glipp av mye ved å trene hjemme
  14. Jo.......... du skjønner........ at........ siden jeg startet å trene i så sen alder og har et ønske om å få en bra muskelmasse, har jeg funnet ut at jeg har VELDIG DÅRLIG TID!!! hehe. Jeg vil bygge muskler rett og slett. Det er ønsket og målet
  15. Må føye til at jeg har nådd en alder av 45 år og har hørt av flere at veksthormoner osv blir dårligere med årene samt at kroppen ikke tåler like mye trening som de unge, vakre klarer Jeg sliter litt med å godta den biten der, men må vel bite i det sure eplet snart...
  16. Jeg har en mistanke om at jeg rett og slett er overtrent. Har vært hos lege og tatt blodprøver og blodtrykket osv. Blodtrykket var supert, 115/70, blodprøvene var helt fine. Ingen bilyder på hjertet osv... Altså er jeg frisk som en fisk. MEN..... jeg er sliten og trøtt og har vært det lenge. Møtte på en måte "veggen" i slutten av juni. Da startet perioden med å være sliten og trøtt. Tungt å trene og styrken går bare nedover. Skjønner jo at fra null trening til 5-6 dager styrke i uken i 1,5 år kan gi en baksmell. Har hatt mange tunge perioder tidligere og da har grunnen vært (tror jeg) mentalt sliten. Jeg har tro på at er man sliten mentalt, så blir man også sliten i kroppen. Men etter et par mnd har jeg kommet meg "back in business". Jeg har ikke tatt meg treningsfri i slike perioder, men gått ned på antall kg på samtlige øvelser. Har tro på at det kan hjelpe denne gangen også, men har en følelse av at jeg kanskje må til med flere tiltak. Å ta helt treningsfri en hel uke har jeg ikke lyst til siden dette har blitt så godt innarbeidet rutine. Jeg trener i tidsrommet 0515-0630. Nå i fyringsperioden må jeg opp så tidlig allikevel så derfor har jeg holdt på denne rutinen hele året. Jeg tar kreatin i tillegg til proteinpulver, samt omega 3, vitaminer, startet med Gerimax forrige dagen, c-vitaminer, zma og cla. Spiser hovedsaklig kylling, karbonadedeig, egg og fisk i tillegg til grønnsaker, pasta og ris. Kuttet ut brød for en stund siden og nå har jeg også kuttet ut Ryvita. Har i stedet begynt å lage matbokser som kan varmes. Spiser også frukt hver dag. Går turer på rundt 1,5 med hunden de dagene jeg ikke trener styrke. Går også med hunden ellers, men da på rundt 20 minutter. Bor på gammelt småbruk så hunden er så heldig at den også kan gå mye løs Har surfet litt på nettet mht overtrening og ser at jeg har 2-3 symptomer på sympatisk overtrening. Har ikke hodepine eller svimmelhet osv. Hva kan man gjøre for å få bukt på et slikt problem? Er det spesiell mat (mer karbs?) som kan hjelpe kroppen til å få mer energi?
  17. Helt enig! For meg (vet ikke helt hva jeg prater om nå), kan dette minne litt om hvordan jeg tror de trener opp turnere og turnere starter jo i en veldig tidlig alder. Guttungen var bare helt utrolig Det var et program på tv for ikke lenge siden om en gutt fra England eller USA (husker ikke helt). Han hadde en sykdom som gjorde at han ikke la på seg kroppsfett og hadde muskler som vokste helt naturlig. Han tok pull ups så det suste etter. Ellers var han en aktiv krabat som hadde full energi hele dagen så de måtte ta han med på treninger rett og slett for å prøve å slite han litt ut.
  18. De beste reglene jeg har sett noen gang Hvorfor har ikke de kommet oftere frem i lyset?
  19. Slenger meg på denne og lurer også på hvor mye kan man forvente at man øker i muskelmasse over 3 mnd/6mnd/1 år hvis man trener "riktig" og spiser "riktig"?
  20. Fordi når jeg først tar en dessert bolle med det, så vekker jeg et gedigent monster og da blir det fort både 1 og 2 til..... daglig! Jeg må bare rett og slett bare kutte det ut helt. Har du forresten prøvd med vaniljesaus i tillegg? *nam*
  21. *varme opp bedre * kutte ut is med sjokoladesaus * tøye ut * presse meg mer på beintrening * mer strikt kosthold
  22. Gleder meg til jeg blir stor :)

×
×
  • Create New...