Jump to content

Lillian

Members
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

About Lillian

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/19/1966

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Det er veldig individuelt hvordan man reagerer på creatin. Noen samler vann, andre ikke. Jeg merker ingen forskjell når jeg bruker creatin. Kun økt styrke under trening. Ingen vannansamlinger osv. Vann får jeg av stress, sjokolade og is
  2. Holder du koken frøken ?

  3. Er jo bare for overvektige som ikke trener jevnlig jo
  4. M1: 4 rå egg blandet i 2 dl eplejuice (tas rett etter trening) M2: Proteinshake + nøtter M3: Karbonadedeig/kylling/svinefilet osv med grønnsaker M4: Rester av M3 M5: Havregrøt
  5. Trener fra 0530-0630 mens jeg fyrer i ovenene i huset. Like greit å trene som å fryse frem til huset blir varmt hehe
  6. Trener fra 0530-0630 mens jeg fyrer i ovenene i huset. Like greit å trene som å fryse frem til huset blir varmt hehe
  7. Wow! For en rygg!

  8. Jeg er fortsatt nybegynner til tross for at jeg har trent i snart 2 år så jeg setter veldig stor pris på alle tips og all hjelp jeg kan få. Nå trener ikke jeg på noe gym, men har egen "frivekt avdeling" her hjemme, så min lære ligger her på nettet Så en stor takk til alle dere hjelpsomme og snille vesner der ute
  9. Det er far away fra min progresjon, men nå trener ikke jeg maksimalt heller.... ei heller med strikt kosthold hver eneste dag
  10. Ca 1 kg i mnd det første året og ca 0.5 kg pr mnd det andre året altså..... hmmmmm..... Takk for svar
  11. Nå er det nok slik at i min aldersgruppe så er det et rimelig begrenset opplag av både "tynnis-Chris'er" og "barske-Chris'er" så vi må nok velge i litt andre kategorier "Tynnis-Chris'er" er faktisk "tagbare"
  12. Jeg lærte akkurat det du skriver for et par uker siden. Chins = underhåndsgrep. Pull-ups = overhåndsgrep. Frem til da hadde jeg hørt om kun chins så jeg trodde chins var begge deler hehe. Sånn er det å være uvitende.
  13. Skal ha meg til å trille du, Therese Jeg er 5 kg tyngre enn jeg var i april, så polstringen er absolutt på plass. Har ikke lidd noen nød slik sett hehe. Men tanken har slått meg at jeg må kanskje spise mer, så får jeg heller slaktes neste elgjakt :rofl:
  14. Lillian

    Creepy på trening

    Må begynne å trene på treningssenter jeg tror jeg hehe. Går visst glipp av mye ved å trene hjemme
  15. Jo.......... du skjønner........ at........ siden jeg startet å trene i så sen alder og har et ønske om å få en bra muskelmasse, har jeg funnet ut at jeg har VELDIG DÅRLIG TID!!! hehe. Jeg vil bygge muskler rett og slett. Det er ønsket og målet
×
×
  • Create New...